Gjest Lotte-Line Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Si at du kommer gående, og du ser at mot deg kommer en ekstremt attraktivt og pen mann. Hva gjør du? Ser du på han? Prøver du å se vekk? Smiler du? Prøver du å unngå å smile? Ser du ned? Prøver du å få blikkontakt?
Thomasine Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 Jeg blunker, sikler litt :oops: , prøver å dandere håret litt og finner fram sexy-walken... Nei, vet du det kommer vel an på sivilstatus...??!! Jeg er godt gift og ønsker ikke å bytte ut gubben.. :-) :-) ...men det er lov å titte - og det gjør man må vite...
Champagne Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Prøver å få øyekontakt og smiler pent om jeg tør.. :oops:
Arkana Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Jeg titter litt og tenker for meg selv at han var sannelig kjekk. Men jeg har verdens kjekkeste mann her hjemme, så jeg har ingen interesse av å bry meg om jeg fikk blikkontakt eller ikke, smilte pent og slikt.
nyibyen Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Jeg betrakter ham litt først hvis jeg ser ham fra lang avstand, men blir litt pysete når vi kommer nærmere hverandre, og i det vi passerer ser jeg bort, er litt flau og smiler litt rødmende :oops: for meg selv og håper han ikke ser det. (Er litt sjenert når det kommer til kjekke, ukjente menn)
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Nyter synet! Møter kanskje blikket hans og smiler. Kommer an på hvor og når.
Gjest Starya Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 Tenker "nam" og vandrer videre som ingenting..
Dagensdiva Skrevet 31. mai 2004 #9 Skrevet 31. mai 2004 Tenker "nam" og vandrer videre som ingenting.. Samme her, pluss "Håper jeg møter han her i kveld"..lite man egentlig kan gjøre på åpen gate..hadde jo vært noe om begge hadde stoppet og spurt om navn..det har jeg opplevd...det var utrolig morsomt i og med at jeg gikk med VENNER, og han var alene. Det hadde jeg aldri turt..men sånne gutter med gøts skulle vi hatt flere av !
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2004 #10 Skrevet 31. mai 2004 tenker jeg da. Og går hjem og tafser på Tusenbenet. Før jeg ble sammen med Tusenbenet, tenkte jeg at det hadde vært koselig om han jeg så tilfeldig falt for meg - men jeg var aldri så tøff å si noe selv. Det ble med drømmen.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #11 Skrevet 31. mai 2004 Når det skjer (MEGET sjeldent i Norge), så glemmer jeg all normal høflighet. Da glaner jeg på ham, stanger i en stolpe, smiler, drømmer og snur meg etter ham, helt til han har forsvunnet i horisonten.
Gjest Seleena Skrevet 31. mai 2004 #12 Skrevet 31. mai 2004 Prøver å få blikkontakt og smiler litt. 3 sek etter eg har passert han, så ser eg for meg han naken..... Så er han gløymt
Linselus Skrevet 31. mai 2004 #13 Skrevet 31. mai 2004 Jeg betrakter ham litt først hvis jeg ser ham fra lang avstand, men blir litt pysete når vi kommer nærmere hverandre, og i det vi passerer ser jeg bort, er litt flau og smiler litt rødmende :oops: for meg selv og håper han ikke ser det. (Er litt sjenert når det kommer til kjekke, ukjente menn) Thats me.. Dessuten holder det med å se, da han jeg har mest lyst til å "kikke på" befinner seg hjemme hos meg
Andrine22 Skrevet 31. mai 2004 #14 Skrevet 31. mai 2004 Ingenting. Men i mine single dager hadde jeg nok hatt øyenkontakt...
sirka Skrevet 31. mai 2004 #15 Skrevet 31. mai 2004 Rødmer :oops: tenker jeg.... Gjerne hvis han kommer litt brått på, og jeg ikke rekker å sette opp et coolt fjes .
Gjest Lotte-Line Skrevet 31. mai 2004 #16 Skrevet 31. mai 2004 Men hva om mannen IKKE gir øyekontakt eller ser bort på dere?
Nigella Skrevet 31. mai 2004 #17 Skrevet 31. mai 2004 Lager soveromsblikk, dytter opp puppene, lager trutmunn og smaskelyder, vrikker på rompa mens jeg fisker etter blikket hans...... As if..... Er vel mere som en før meg. Glemmer folkeskikk, tenker "lekkerbisken" og blir sprutrød og flau ved blikk kontakt.... Ikke usannsynlig at jeg snubler på toppen av alt.
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2004 #18 Skrevet 31. mai 2004 Kommer veldig an på. Hadde jeg vært i "rett" humør, hadde jeg blunket til han, og smilt. :-)
Ella Skrevet 31. mai 2004 #19 Skrevet 31. mai 2004 Nå for tida, midt i ammetåka: oppdager lekre menn ti meter etter at jeg har passert dem. Er for tiden virkelig treg når det gjelder å ha øynene oppe for sånne skapninger........ Hilsen Ella
Gjest Lotte-Line Skrevet 31. mai 2004 #20 Skrevet 31. mai 2004 Men hva om han ikke vil gi øyekontakt eller ser vekk? Hva gjør dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå