Ane 74 Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 samboeren min tåler ikke at jeg har mens smerter og kan være i dårlig humør og trist.Da trekker han seg unna med en gang! Har fortalt det til ham men han kjønner ikke problemet! Hadde vært fint med litt trøst og omtanke når man er litt nedfor. Ikke få kjeft! Bare jeg setter meg på kjøkkenet for å ta en brød skive,mens han ser på tv,så er jeg en egoist. kalte meg for rasshøl i dag,og sa at han hadde lyst til å hive meg ut!! Bare for at jeg blir kjempe sint når han kaller meg sånne ting! Jeg må jo få lov til å smøre meg en brødskive og spise på kjøkkenet uten å spørre han først! Når han sitter å ser på film.Bare jeg skal ha meg et glass vann så blir han sur hvis ikke jeg spør om han skal ha også! Vi har en liten sønn sammen,så det er veldig trist at det skal være sånn. Blir snart sprø!!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #2 Skrevet 31. mai 2004 prøver han å oppdra deg til å bli slaven hans, eller er det noe annet som plager han? er moren hans veldig "stå på pinne for"? Få for all del hjelp, for ungens skyld. Det er ødeleggende å vokse opp under slike omstendigheter.
Kittykat Skrevet 31. mai 2004 #3 Skrevet 31. mai 2004 Hadde dette vært min type, så hadde jeg bare ganske enkelt og greit sagt at han må se å ta seg sammen, bli voksen og lære seg å si noe til deg hvis du f eks skal på kjøkkenet ( se: kan du ta med et glass saft til meg? f eks ), for du kan jo ikke lese tankene hans. Og man tenker jo ikke akkurat på det at man MÅ spørre samboeren sin hver eneste gang man skal ut på kjøkkenet og ha noe. Du får si til samboeren din at han må slutte med det sure humøret sitt og bli voksen. Det er faktisk mulig for han å lage seg en brødskive selv. Er ikke så vanskelig det, ser du. Men å kalle deg egoistisk, sur, rasshøl og si at han har lyst til å kaste deg ut sier faktisk veldig veldig mye om han. Og han kan ikke forvente at man skal gå rundt og smile hele dagen lang heller. Det er f eks ikke bare bare å få mensen. Noen blir i litt dårlig humør, litt sur og lei. Helt vanlig det. Men dette nekter han å godta. En skrullete fyr, spør du meg. Glad samboeren min ikke er sånn, for da tror ikke jeg at jeg hadde klart å tie stille.
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2004 #4 Skrevet 31. mai 2004 Jeg tror han mangler elementær oppdragelse. Sånn oppfører man seg ikke mot andre mennesker; verken mot søsken, venner, foreldre, samboere eller barn. Var jeg deg, ville jeg tatt et skritt tilbake, sett på forholdet mitt og vurdert grundig om dette er måten jeg ville leve livet mitt på. Gå i deg selv og tenk deg nøye om. Snakk med ham. Sett krav til oppførsel og væremåte. Si hva du ikke ønsker men VIL ha i et forhold, hva du fortjener. Ikke legg skjul på at du er verd mye mer enn dette. Se hvordan han reagerer. Er det muligheter for at han bare er dum? Er det noe å jobbe med her? Eller blir du bare avfeid? Jeg har levd sånn og valgte det heldigvis bort. Å få ham til å vise omsorg når du har det vanskelig virker ganske utopisk på meg. Men å legge sten til byrden er hårreisende og sjokkerende. Hva om du blir syk? Eller bare har en vanskelig dag? Hva i alle livets faser vi alle kommer til punkt vi trenger å tas vare på? Og så er det en sånn fyr som kaller en ting man simpelthen ikke kaller andre mennesker? Nei, da må det være bedre alene.
Gjest Skrekk og gru Skrevet 31. mai 2004 #5 Skrevet 31. mai 2004 Han høres jo ut som min eks-samboer- skrekk og gru. Jeg kom hjem fra jobb, han satt i stuen og så på TV. Vi sa hei og klemte. Jeg gikk på kjøkkenet for å slappe litt av etter jobb, puste ut og ta en brødskive. HAN kjefter og blir mutt og sur fordi han mener at jeg ikke kan sitte alene på kjøkkenet når HAN sitter i stuen (!!) Snakk om idioter!! Og de han kalte deg...har han INGEN rett til å si. Det viser at han ikke respekterer deg og at han har dårlig oppdragelse. Synd du har barn med en sånn slask.
Gjest 1111 Skrevet 31. mai 2004 #6 Skrevet 31. mai 2004 Snakk om barnslig oppførsel på kjæresten din! :o Du må da ha lov til å ta deg en brødskive på kjøkkenet eller hente et glass vann uten at han skal bli sur av den grunn! syns du skal ta en ordentlig prat med gutten og be han ta seg grundig sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå