Gå til innhold

Kennel

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Xavia

Jeg tror vi pleier å betale mellom 130-150 kr pr døgn for bikkja vår.

Vi har hatt han på flere forskjellige kenler, men har nå funnet drømmekennelen!

Han får være i masse aktivitet, og er dønn sliten når han kommer hjem. ...vel, i utgangspunktet så vil han ikke hjem, koser seg sååå med alle tispene, at han uler og griner når vi kjører derfra! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vi har betalt 110-120kr dagen inkludert fôr. Men det har vært en kennel på "utsiden av allfarvei". De har hentet/levert hunden i Oslo-området altså, så det har ikke vært noe problem.

Bikkja har vært totalt utslitt i et par dager etter hjemkomst og har tydelig storkost seg på kennelen. Mener de har en liten og en stor innhegning som de kan løpe fritt i, jeg. Den lille er på 40 mål skog. Jeg har sett bilder av min hunds opphold - og de storkoser seg virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg var og kikket på et dyrepensjonat tidligere i våres, med tanke på evt å la hunden min prøve en helg.

Men etter å ha vært der og tittet inne i de SMÅ burene de må være i og så DE dådyrøynene mot meg da jeg kom inn - ja da fant jeg ut at jeg ikke hadde hjerte til å la min hund være på kennel.

Forøvrig hørtes stedet både flott og fint ut, de fikk turer og masse lufting og leking med andre..

Der jeg sjekket var det 175 kr pr døgn...

Glad jeg har gode venner som stiller opp når jeg må ha hundepass jeg!

Xora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert smart å sjekke ut litt om stedet før man plasserer hunden sin der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kennel brukte dere Katriana og 14062003?

Vi skal ha voffsen på Standal kennel, tror det koster 220,- pr døgn inkl mat. Det er i fellesferien så prisene er høyre!

Har kikket litt på de forskjellige kennele og det var Standal som var anbefalt av samtlige som hadde hatt hunden sin der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha voffsen på Standal kennel, tror det koster 220,- pr døgn inkl mat. Det er i fellesferien så prisene er høyre!

Har kikket litt på de forskjellige kennele og det var Standal som var anbefalt av samtlige som hadde hatt hunden sin der.

På den kennelen jeg har brukt er prisene det samme hele året. Jeg husker ærlig talt ikke hva kennelen heter. Jo, Hundesætra (søkte på gulesider)! De har visst webside, men jeg har ikke adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hund, men katt da, og vi anbefaler også Standal. Har bare hørt positivt om dem. Gardermoen Dyresenter derimot holder vi oss langt unna, katten er enda ikke helt seg selv etter kun 3 dager der i fjor (og jeg antar at om de ikke kan ta vare på katter, så kan de sikkert ikke ta vare på hunder heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ha hund når dere må plassere dem bort når d ikke passer å ha dem?

Så du mener at hundeeiere ikke kan dra til f.eks Syden og slike ting da?

Hvis man har planer om noen gang å dra til Syden, da kan man ikke kjøpe seg en hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at hundeeiere ikke kan dra til f.eks Syden og slike ting da?

Hvis man har planer om noen gang å dra til Syden, da kan man ikke kjøpe seg en hund?

Ja, ærlig talt. Dyreeierene skal de bare holde seg hjemme? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...