Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #1 Del Skrevet 30. mai 2004 Bare lurer på om jeg bør fjerne dette eller ikke. Har hår på junior som går ca. halveis. Har aldri vært inne på tanken på fjerne det før. Så jeg lurer på hva dere jenter syns? Og da tenker jeg helst når man har oralsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mai 2004 #2 Del Skrevet 30. mai 2004 Hår i maten er ikke å foretrekke for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minus brekningsrefleks Skrevet 31. mai 2004 #3 Del Skrevet 31. mai 2004 hihi. det spørs jo hvor lang tiss du har, men JEG pleier IKKE å putte HELE tassen inn i munn...Men fjern det gjerne - i hvert fall hvis du vil at noen skal sutte med vellyst både her og der (og DET vil du nok). Overtrøtt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 31. mai 2004 #4 Del Skrevet 31. mai 2004 er ikke noe hyggelig å få hår i munnen nei, men akkurat det bekymrer meg ikke så mye.. men det jeg opplever som problemet med dette, er at når jeg bruker hånden min på typen, føles det som om jeg napper med meg alle hårene hans også i samme dragene.... så det kan kanskje være litt lurt å fjerne disse hårene ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #5 Del Skrevet 31. mai 2004 hei, gjest her igjen jeg som startet denne tråden. Tenkte å prøve å klippe vekk litt nå. Prøvde meg såvidt med en maskin (slik man bruker i nakken etc, og som er bakpå barbermaskinen), vet ikke helt hva de heter. Men den lugget litt :o så føltes det var litt risky dette greiene her. Jeg er tross alt helt uerfaren (mht barbering ). Jeg får kanskje prøve igjen snart med dette i hodet :" Use extremly caution when entering this area" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 31. mai 2004 #6 Del Skrevet 31. mai 2004 Bruk pinsett så får du det vekk med roten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #7 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg mener at hår er en uting på baller og penis. Bort med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjern alt hår! Skrevet 31. mai 2004 #8 Del Skrevet 31. mai 2004 Ikke noe er så teit og ille som hår ved ballene og rundt penis! En kommer jo ikke til noen vei og "drar med seg" og lugger i hårene som hindrer aktiviteter. Hår PÅ penisen..ennå verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #9 Del Skrevet 31. mai 2004 Om pungen er hårløs eller ikke bryr jeg meg ikke så mye om, men pikken er deiligst hårløs. Napp hårene så holder de seg borte en stund, og du får heller ikke "skjeggstubb". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå