Gjest Esar Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Det ser ut til at din historie ikke er troverdig i følge en bestemt "debbattant" på VGD: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=193...st%2C%20men.....
Hilde Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 :o I alle dager?! Her sitter andre mennesker og diskuterer om min historie er sann eller ikke, på et helt annet diskusjonsforum.. La meg si det sånn; Jeg stiller meg 100% likegyldig til om vg netts debattanter tror meg eller ikke. Det er ikke de som hjelper meg å komme over dette allikevel. Politiet tror meg, mine nære og kjære tror meg. Det holder. Tok forresten trikken alene i stad, og i det jeg gikk av utenfor leiligheten min sa jeg et "hah!" inni meg. Dere klarte ikke å knekke meg denne gangen heller..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 Esar, hvorfor blander du VGD inni dette her?
Gjest Esar Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Er det ikke greit at andre får ta rettferdig del i det drittsekkene gjorde mot en norsk kvinne? Eller mener du heller at Kvinnen som ble utsatt for overgrep skal stikke halen mellom beina og late som om ingenting har skjedd, eh? Slike historier mener jeg bør fortelles til så mange som mulig som en advarsel og formaning om å være forsiktig, men det ser heller ut til at du ikke er interessert i at Kvinnen som ble utsatt for overgrep skal høres i andre fora enn dette lille lukkede....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Jo det er i grunn fint at de får se en mer nyansert debatt, enn dine innlegg i VGD. Deler fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest EsarH Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 Hadde vært artig å se deg bevise mine "rasistiske" tendenser på VGD, til dags dato har jeg fremdeles til gode å ha oppført meg "rasistisk" og ser frem til at du kan bevise din påstand. Hvor er min "rasisme"? Det er klart at kommer du med en link som beviser din anklage er jeg mer enn villig til å beklage mine "rasistiske" holdninger. Jeg håper du klarer å holde tunga rett i munnen når er i stand til å definere ordet "rasisme".....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. mai 2004 #8 Skrevet 30. mai 2004 Du driver med propaganda mot muslimer gang på gang på gang på gang, og alltid den nedverdigende tonen mot andre folkegrupper og andre religioner. Det at du skal spre et enkelttilfelle med kriminelle innvandrere for å få folk til å tro at dette gjelder alle er bevis nok på at du er rasist. Mulig du ikke er klar over det selv, men du er faktisk det. Gidder ikke å lete fram linker. Andre kan søke i VGD etter: Esarh Islam Avhogde hoder sharia PK Så får dem fram nok innlegg. Det er min mening, så får andre bedømme det. Gidder ikke å diskutere med deg. Deler fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest Esar Skrevet 30. mai 2004 #9 Skrevet 30. mai 2004 Du tar nok feil, og det du burde lære deg er alminnelig folkeskikk og opptre med respekt og verdighet overfor mennesker som har meninger som ikke samsvarer med dine. Her har jeg møtt skjellsord fra deg, men du fikk ikke skjellsord tilbake og HER ser vi nettopp forskjellen mellom deg og meg. Å klandre meg for å være "rasist" er en tåpelig og meget gjennomskubar hersketeknikk, men regner med at den intelligente og oppvakte leser registrerer mitt viktige poeng. Hold deg til selve saken og unngå å degradere deg selv til å være et personangripende og sjikanøs individ. På den måten tror jeg det er lettere å fremme respekt og toleranse, ikke sant? Venter fremdeles spent på "bevis" for min såkalte rasisme....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. mai 2004 #10 Skrevet 30. mai 2004 Et eksempel: Et annet: Den siste spesielt var faktisk veldig tullete og veldig drøy. Det er greit at Irakere blir voldtatt og torturert... Linkene "forkortet" pga sidebredden. Tusenfryd - moderator
Gjest EsarH Skrevet 30. mai 2004 #11 Skrevet 30. mai 2004 Du "glemte" dette viktige innlegget: Moto: I motsetning til deg ønsker jeg ikke å utrydde muslimer. De aller fleste muslimer er uskyldige ofre for en pervertert kult som noen kaller religion. Når det gjelder ordet "berikelse" kommer jeg til å fortsette å bruke dette ordet som en brukbar sarkasme henimot de naive idiotene som nettopp begynte å bruke ordet for å beskrive hvor fantastisk det er å få fremmede "kulturer" til Norge som har en merkverdig religion. Jeg var fra før av ikke spesielt vennligsinnet henimot kristendommen, den giften som ødela store tenkere, korrumperte ellers gode ledre, konger og keisere og den allminnelig vanlige mannen og kvinnen. Men når man kommer til Islam, ser vi den samme elendigheten hvor bortimot 2 milliarder mennesker er hjernevasket av denne "religionen". Derfor må jeg nok insistere på å bruke ordet "berikelse" inntill folket forstår at innvandring til Norge ikke har vært noen spesiell "berikelse", særlig når "berikelsen" kommer fra muhammedanske land. Selv synes jeg at EKTE berikere kommer fra Sør-Amerika, USA, India, Fillipinene eller fra andre land med mer kristne, hinduistiske eller om du vil Budhistiske verdier. Kanskje en selvmotsigelse, men tross alt føler jeg at kristen berikelse, hinduistisk berikelse eller Buddhistisk berikelse er av høyere kvalitet enn muslimsk "berikelse". Ditt forslag til en byttehandel er dermed avvist.... Klikk her Linken endret pga sidebredden. Tusenfryd - moderator
Gjest EsarH Skrevet 30. mai 2004 #12 Skrevet 30. mai 2004 Når det gjelder det siste innlegget du linker til har jeg allerede presisert at det var en morbid form for humor som såvisst ikke faller i smak hos en del mennesker. Men du får forklaringen her og istedet for å bedrive sitatfusk for å "bevise" min rasisme, bør du få med deg følgende melding: Jeg Esar beklager at at noen bruker dette "humoristiske" innlegget som et et angrep på meg....men tar DU meldingen? Den er kanskje "morsom" hos noen, men ved nærmere ettertanke er "vitsen" ikke særlig god... See? Jeg klarer selvkritikk.....
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2004 #13 Skrevet 30. mai 2004 Diskuter gjerne - men hvis dere kun skal argumentere med linker fra et annet forum, kan dere kanskje starte deres egen tråd, isteden for å bruke Newt sin...? Tusenfryd - moderator
Gjest EsarH Skrevet 30. mai 2004 #14 Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil gjerne dikutere din påstand hvoe Esar blir beksyldt for rasisme: Du skriver følgende: -"Den siste spesielt var faktisk veldig tullete og veldig drøy. Det er greit at Irakere blir voldtatt og torturert... "- Men er du villig til å registrer hva Esar mener om de amerikanske overgrepene? Her er det, direkte sitert fra VGD: -Joda, jeg har i en annen tråd kritisert de barbariske handlingene til de amerikanske fengsels-hillbillys som ydmyket fangene. Jeg har til og med foreslått at de ansvarlige bør bli "dishonorable discharged from service" samtidig som at drittsekkene fikk en knallhard straff. Jeg mener til og med at Rumsfeld burde ha gått av fordi jeg tror han visste hva hans styrker holdt på med.- See? Unngå sitatfusk og hold deg til redelighet, på den måten tror jeg vi kommer lenger....
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #15 Skrevet 30. mai 2004 Tusenfryd skrev: Diskuter gjerne - men hvis dere kun skal argumentere med linker fra et annet forum, kan dere kanskje starte deres egen tråd, isteden for å bruke Newt sin...? ---------- Dette er selvsagt greit og rettferdig, men tillater du at en annen meddebattant kaller andre for rasister og idioter? Selv ville det aldri falle meg inn å kalle medmennesker for idioter og "rasister" uansett hvor sant dette kan være....
Tusenfryd Skrevet 30. mai 2004 #16 Skrevet 30. mai 2004 Tusenfryd skrev: Diskuter gjerne - men hvis dere kun skal argumentere med linker fra et annet forum, kan dere kanskje starte deres egen tråd, isteden for å bruke Newt sin...? ---------- Dette er selvsagt greit og rettferdig, men tillater du at en annen meddebattant kaller andre for rasister og idioter? Selv ville det aldri falle meg inn å kalle medmennesker for idioter og "rasister" uansett hvor sant dette kan være.... Tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på det...du tok meg midt i en opprydning. Har fjernet noen deler - men jeg synes alle deltakere, gjester og medlemmer, begynner å skli ut her. Hvis dere bare skal diskutere hverandres måter å diskutere på, så får dere ta det på pm eller forum for personlige meldinger. Ta det også med ro hva gjelder å kalle hverandre ting! Tusenfryd - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå