Gå til innhold

slanking fra imorgen

majan

Anbefalte innlegg

ja imorra begynner jeg altså. må ned en del kilo og da har jeg bestemt meg for at imorgen er dagen og starte. jeg skal kutte ut godteri og kun ha en dag i uka hvor det er kosedag. skal spise lite og ofte av gangen- sunn og god mat,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til

........husk at trening og fysisk aktivitet er et must for et varig resultat :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg slenge meg paa? Jeg skal gifte meg 3. juli og vil gaa ned 5 kilo (litt ambisiost - blir fornoyd med 4!). Jeg skal ogsaa spise mindre og sunnere - har gaflet i meg altfor mye i det siste!

Hvor mye skal du ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg også gjerne på! Har allerede bestemt meg for at i morgen DA skal jeg ta meg sammen..ikke no godis på meg - og bikkja får bli med på litt lengre turer!...Jeg er glad i det gode liv, så jeg håper jeg klarer det!.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme med meg, egentlig! I en drømmeverden, hadde det vært gøy å gå ned 20, men 10 duger i lange baner!- har du satt deg et tidsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg blir med dere! Ønsker å gå ned 4 - 5 kilo. Må ha fri i helga for å motivere meg, men satser mest på økt aktivitet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg sannelig gjøre!...Har vært hos tannlegen idag...Egentlig ganske effektiv måte å få ned behov for godis på....Hadde nemlig hull, og sitter nå å gruer meg til neste uke da jeg må borre.... :grine:

I tillegg må jeg trekke en visdomstann - så der stopper muligheten til å spise menger på noen dager...

jeg spiser aldri mengder jeg, bare av godis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
ja imorra begynner jeg altså. må ned en del kilo og da har jeg bestemt meg for at imorgen er dagen og starte. jeg skal kutte ut godteri og kun ha en dag i uka hvor det er kosedag. skal spise lite og ofte av gangen- sunn og god mat' date='[/quote']

Jeg vil ønske deg lykke til!

:oops: Får jeg bli med? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke supert at det er så mye vannmelon nå? DET kan man vel spise masser av!...Smakte fun light med iste-smak idag..den var og god og kan fungere som en variasjon til alt vannet..... :-)

jeg har fått med meg samboeren min også...da blir det enklere! Om han har skulle mesket seg med sjokolade og greier, veit jeg ikke om jeg kunne klart å holde meg steinhard! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er med!! Skal gå ned kanskje 4 kilo, og trene mye fremover. (eksamenstid..)

Spise sunt, jogge masse og ha tunge vekter når jeg trener styrke.

Jippi!!!! bikini-klar om noen uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også startet et sunnere liv fra i dag av ! Var veldig flink i fjor, men etter div. nedturer + oppgaveskriving har jeg skeiet litt for mye ut. Har gått opp tre kg, og de skal vekk før ferien ! Hadde suksess i fjor med 1200 kcal pr dag. Skal i tillegg gå tur eller trene hver dag !

Lykke til alle sammen ! Nå kan vi jo heie på hverandre !

Klem, Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...