Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne mascaraen på nettet? Den finnes ikke i noen butikker i nærheten her jeg bor. :evil:

Har hørt så mye positivt om den at jeg bare MÅ prøve den :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

HAR OGSÅ HØRT MYE BRA OM DENNE MASKARAEN? NOEN SOM HAR ERFAINGER-HOLDER DEN DET SOM LOVES?

HVA CA ER PRISEN PÅ DENNE MASKARAEN I NORSKE PARFYMERIER?

HA EN FIN DAG :)

HANNE

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også hørt at dette skal være en veldig god maskara, og har blant annet sett den anbefalt i flere kvinneblader.

Lurer også på pris, og hvilke parfymeri som fører dette merket?

Gjest Anonymous
Skrevet

Den er SUPER!!!

Koster ca 200 kroner, og fås kjøpt på parfymerier som fører YSL produkter.

Det eneste minuset med denne er at den blir fort oppbrukt. Har kjøpt 4 maskaraer siden jul!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har den også, den er super, men loreal sin som heter volumissimeganger 3, er like bra synes jeg....

hilsen kjæresten til kevin

Gjest reken
Skrevet

vil bare si at jeg har hørt at den ysl er verdens beste maskara alle steder. personlig bruker jeg one by one først, og så tar jeg volum express på(begge fra maybelline), funker dødsbra!har egentlig ganske lange fra før,men merker virkelig forskjell.

volum maskaraen fra lancome er ikke bra!

Skrevet

Lancome definicils er utrolig bra! Får laaange, tette vipper av den.

Skrevet

Eller så kan jeg anbefale Helena Rubinstein sin Spectacular Mascara....!!! Øyevippene mine blir helt perfekte av denne!!

Har prøvd det meste og aldri har jeg blitt så fornøyd som med denne! Og i tilegg, så holder den lenge!!!

8)

Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget
Skrevet

YSL's mascara er helt rå!!

Tror jeg har anbefalt den her på KG et par ganger før. Jeg har kjøpt den på parfymeriet på Cubus på Sandvika Storsenter. Tror ikke alle Cubus' fører den. Har også sett de i to parfymerier i Drammen (Torget Vest og et til ved torget, husker ikke navnet).

Den koster kr 190 og er veldig udrøy. Den blir liksom ikke langsomt tom, den er bare plutselig tom.*s*

Den gir som navnet tilsier; *false lashes effect*. Ble veldig populær etter at den vant en test i KK.

Lisa-Beth

:kul:

• 6 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Likte ikkje denne i det heile tatt. Null volum og løft, vippene blei tunge. Anbefalar Lancome's L'extreme for lengde og løft!

• 3 uker senere...
Skrevet
Likte ikkje denne i det heile tatt. Null volum og løft, vippene blei tunge. Anbefalar Lancome's L'extreme for lengde og løft!

jeg heller likte ikke denne i det hele tatt. tunge vipper uten effekt:S

Lancomè sin Lèxtreme er super for lange vipper. hypnòse sin er utrolig god til volum og lenge;D

Skrevet
Den er SUPER!!!

Koster ca 200 kroner, og fås kjøpt på parfymerier som fører YSL produkter.

Det eneste minuset med denne er at den blir fort oppbrukt. Har kjøpt 4 maskaraer siden jul!!!

hvor mye mascara bruker du? jeg syns jeg bruker mye maysscara og jeg bruker i hvertfall tre måneder på å bruke en mascara...

jeg bruker bruker "YSL volume effect faux cils", er det den dere snakker om? jeg syns at den mascaraen var kjempe bra i beynnelsen, men virker som pakningen ikke funker skikkelig lenger, for den tar ikke bort overflødig mascara lenger, så må skrape av all ekstra mascara før jeg bruker den, hvis ikke blir bare vippene mine en eneste stor klump:P

jeg er heller fan av DIOR sin DIORSHOW=D den er den beste, skal gå tilbae til den så snart jeg har brukt opp YSL sin:P

men for å svare på spørsmålet ditt:P her er en link til hvor du kan finne den billigste på nettet=)

http://www.kelkoo.no/drilldown~133101/Smin...s_Saint_Laurent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...