Gå til innhold

skostørrelse

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så et innlegg her for en tid tilbake om skostørrelser. Setter herved igang en ny undersøkelse. Min er 39 bred fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Min størrelse er 34/35. Men fordi jeg ikke får tak i så små sko til dame/ungdom må jeg bruke 36 i enkelte sko. Gymskoene mine er i 34 blant annet. Heldigvis finnes det såler jeg kan bruke for å få dem til å passe bedre.

Hilsen "lillefot"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damers skostørrelse er omtrent som guttas penisstørrelse - her er det bare omvendt, nemlig at alle ljuger seg nedover!

Jeg bruker 38 i vanlige sko, men må ha 39 om det skal sokk nedi.

Jeg er riktignok så forfengelig at jeg kan gå med på å fryse ganske så mye bare for å ha en mindre fot, og for å kunne si at jeg bruker 38 ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg bruker 37. Har noen ganger litt problemer med å få sko til å henge på ettersom jeg har ganske smale og rette føtter...luksusproblem...? icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Str.37..alltid den str. som er først utsolgt i butikken! icon_frown.gif

Bakgårds-katta1212[ Dette Innlegg er endret av: Bakgårds-katta den 2002-03-03 16:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 39/40.

Er vel ingen skam å ha "stor" størrelse i sko? Da jeg var yngre misunte jeg bestevenninnen min som brukte str 36, men etterhvert fant jeg ut at om man er nærmere 180 høy ville dette sett litt dumt ut...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er egentlig en 37 1/2, men siden sånne halve størrelser nesten ikke finnes lengre, så bruker jeg 37 eller 38 avhengig av type sko.........og dere, både 37 og 38 er de størrelsene som går først i butikken icon_frown.gif

Jeg er 163 cm høy, så tror nok føttene er passe store til meg og min høyde......tror dere ikke icon_eek.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...