Gå til innhold

Dermalogica sheer tint moisture

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia

Noen som har prøvd denne: Dermalogica sheer tint moisture? Hvordan er den?

Har fått med meg at alle skryter av D. Hva er så spesielt bra med produktene? Bruker kun god kvalitet til hud og hår, men D. har jeg aldri forsøkt... Bør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg bruker en blanding av Dermalogica og MD Formulations (om vinteren Decleor), jeg har ultratørr hud. Mange har nok aldri før prøvd salongprodukter, og får derfor en aha-opplevelse ved første forsøk. Hvis du vil prøve først, kan du kjøpe små prøvepakninger med flere produkter beregnet for forskjellige hudtyper; vil tippe en slik pakke varer rundt en måned ved normal bruk. Hvis du har normal hud, vil jeg tippe Special Cleansing Gel og som krem Active Moist.

Jeg bruker selv Sheer Tint Moisture, og er i og for seg fornøyd, men merker at den blir litt "klissete" utover dagen, men det er kanskje fordi jeg er nødt til å bruke krem under fordi jeg er tørr. Jeg har den i medium, og synes fargen er litt snål, litt skittenaktig, nesten. Men resultatet blir bra, og da så... Faktor 15 er også veldig bra, siden jeg bruker et produkt med glykolsyre, og må holde meg unna all UV-stråling.

Mine favoritter:

Daily Microfoliant

Ultracalming Cleanser

Skin Smoothing Cream

Verst:

Øyenkremene :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har også hørt at den er så bra. Så den skal jeg prøve! Kjempe med en krem som samtidig har farge og solfaktor i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

For en blandings- eller normal hud vil den nok være super, men den er ikke noe særlig dekkende, gir bare litt freshere farge. Jeg kommer garantert til å kjøpe ny når den tuben jeg har nå er tom (og det er sjelden det skjer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Har hatt min en stund nå. Er kjempe fornøyd, for den gir som sagt bare freshere look og dekker ikke noe særlig.

Eneste neg. måtte være at den er kanskje litt fet, i all fall om sommeren... Men har man litt tørr hud, er den jo super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

@Ethereal: Vet du om det er stor forskjell på fargene light og medium? Har nettopp brukt opp en tester i light, liker effekten og at den jevner ut hudtonen, men synes kanskje den var litt i lyseste laget. Er redd for at medium er for mørk, skittenaktig farge sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg har ikke sett light, men ville nok ikke bruke medium hvis jeg var lys i huden; den er litt "skittenaktig" og ganske gultonet. Selv har jeg medium hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Hm. Regner meg i grunnen for å være mer medium enn lys. Får vel stikke innom en hudpleier og spør om en prøve tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Hmmm....det høres ikke ut som om jeg gidder prøve meg på D.

Den høres ikke så fantastisk ut. Også litt feit? Nei, det er nok ikke noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...