Helena Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Hva er skyldes det at noen av produktene på Strawberrynet ikke finnes på produsentenes hjemmesider? På jakt etter solkrem letet jeg både i shiseido og cliniques produkter. De jeg fant på Strawberrynet finenr jeg ikke på shiseido og clinique.com Shiseido har ikke "Sun Block Face Cream SPF35" på sine sider, og "Active White" er ingen serie hos clinique.com. Er det jeg som er dårlig til å lete, selger Strawberrynet utgåtte produkter, eller er det en annen forklaring?
Gjest Ethereal Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 De selger nok produkter som er beregnet for det asiatiske markedet, og som du derfor ikke finner på hjemmesidene deres, annet enn på de asiatiske utgavene. Bare se på hvor mange forskjellige serier fra Kanebo de selger. Det er ingenting galt med produktene, men SN er tross alt situert i Hong Kong.
Helena Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2004 De selger nok produkter som er beregnet for det asiatiske markedet' date=' og som du derfor ikke finner på hjemmesidene deres, annet enn på de asiatiske utgavene. [/quote'] Det tenkte jeg også, og derfor gikk jeg inn på Shiseido for Asia, men jeg fant den ikke der heller.
Gjest Butterflygirl Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 Må si at de mikser litt på navnene noen ganger. Har lagt merke til det også. Men det er også noen som produkter som er spesial produsert for tax free. derfor finner du det ikke på hjemmesidene. men du kan stole på at produktene er ekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå