Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Noen som har en bra deo som faktisk virker? Jeg har tenkt å bytte nå, Sterilan sin fungerer ikke tilstrekkelig.
Gjest Myumi Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 Yerka Hvis du ikke har ett stort svetteproblem så trenger du ikke Yerka. Forsøk Biotherms blå/hvite deo (spray, stick eller roll-on) fås på parfymeri og er kjempegod, søk i forumet, dette er en populær deodorant blant brukerne her.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 Takk! Når du sier det, så har jeg faktsik hørt om den. Har ikke noe stort problem, behovet er bare litt større nå som det blir sommer.. :-)
Gjest Myumi Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Takk! Når du sier det' date=' så har jeg faktsik hørt om den. Har ikke noe stort problem, behovet er bare litt større nå som det blir sommer.. :-)[/quote'] Forsøk den du, den er mild (du kan barbere deg og ta den på rett etterpå uten at det svir) og den holder i ca. 24 t. Den har også nøytral lukt så du kan bruke din vanlige parfyme ved siden av.
Amarone Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Liker Nivea roll-on, jeg! Det er diskret, billig, tørker svært raskt og setter ikke flekker. Tror jeg er helt alminnelig svettemessig sett...
Gjest Cuddly Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 Apoteket sin Cosmica er den beste jeg noensinne har prøvd. Bruker den uten parfyme.
Gjest Ethereal Skrevet 30. mai 2004 #8 Skrevet 30. mai 2004 Biotherms "blå/hvite" er kommet i ny utgave, men er like bra som før. Nå er pakningen hvit med mintgrønn dekor. Ifølge pakningen skal den ikke farge huden, men det er bare juks. Min favorittdeodorant, ellers er Helena Rubinsteins Nudit også god, men lukter sterkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå