Gjest vil bli mer beskjeden... Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Hvordan får jeg en mann til å be meg med på kaffe og kino og så videre...? Hvordan gi dem lillefingern uten å gi hele hånden? Hvordan være passe interessert, interessant og litt mystisk? Hvor lenge man må holde på? Jeg vet at noen nå vil si at jeg skal være meg selv, men det fungerer ikke og nå er tiden inne for å spille litt spill sånn jeg kan se om jeg finner en interessant mann her.
Gjest spillet Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 Intrikat dette. Når jeg er interessert i noen kommer de aldri. Men når jeg ikke er interessert, vil de gjerne ha mer. Men det nytter ikke å late som man ikke er interessert, for det er noe mer som spiller inn. Når jeg ikke er interessert i noen er jeg gjerne høflig og snakker med dem likevel, vil ikke være uforskammet eller avvisende (selv om jeg kanskje bør være nettopp det). Og hvis de spør om tlf. nr. mitt gir jeg dem det, synes det er ekkelt å si "nei". (Men jeg lagrer nr. deres med navn, slik at jeg passer på å ikke ta telefonen når de ringer) Jeg oppfører meg mer vennlig når jeg ikke er interessert i noen, altså ikke avvisende, men mer avslappet og med en likegyldig men høflig holdning. Og det er dette mange menn tydeligvis liker og vil ha mer av. (også når man er i forhold med dem, har jeg oppdaget... Da er det ikke så skummelt for dem eller noe sånt) Men jeg har ikke noe svar. Det er vel derfor jeg er 30 og (ufrivillig) singel!
Gjest Nok en ufriv.singel Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 Jeg er ogsp 30 og ufriv.singel og skriver under på innlegget over. MEN, det er jo problemer forbundet med den strategien. Skal man spille slik "likeglad", "samme for meg", bli jo det falskt i lengden. For hva om man virkelig liker en mann...min eks var slik: careless og gadd aldri å gi for mye..jeg hadde foretrukket en mann som spilte med åpne kort og ga MER.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå