Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Er det mange bivirkninger å få fra den pillen, eller er alt bare positivt. Jeg sliter med kviser og lurer på om jeg skal begynne med pillen.....
Gjest ja til diane Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 Hei - Diane har vært min beste venn i mange år! Hjelper meg utrolig mot kviser, og jeg har prøvd mye, kremer, lange antibiotikakurer (dette siste fungerte også, men det er jo kjempeskummelt å stappe i kroppen så mye antibiotika i mange måneder). P-pille må jeg jo bruke uansett, så hvorfor ikke ta en som har så mye positivt (de sier uønsket hårvekst blir mindre også av Diane, dette har jeg ikke hatt så mye av så jeg vet ikke om det stemmer). Menssmerter blir mindre, men det er vel ikke unikt for Diane-pillen. Bare - skrekk og gru - hvis jeg skal få barn en dag, da må jeg jo slutte med Diane, men den tid den sorg! Har ikke hatt en eneste bivirkning. Anbefales !
Pbrina Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 Personlig har jeg ikke hatt noen flere bivirkninger av Diane enn av Trinordiol som jeg brukte før. Eneste jeg kan komme på av bivirkninger som jeg merker, er noe nedsatt sexlyst og av og til litt brystspreng noen dager før blødningene kommer. Huden min har i alle fall blitt bedre, så jeg anbefaler deg å prøve i noen måneder for å se om du blir bedre. (Og å bruke Normaderm fra Vichy i tillegg, skader nok ikke). Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 hva med hårtap.. ?? det er jeg veldig redd for. Jeg har tynt hår fra før.
Gjest Étoile Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Bivirkninger på hormonpreparater er individuelt, ingen her inne kan fortelle deg hvilke bivirkninger du evt vil kunne oppleve. Jeg gikk på Diane i 4 år, fungerte kjempebra for meg. Huden ble mye bedre i løpet av 1-2 år, men etter det begynte jeg å bli forferdelig tørr. Har byttet prevansjon nå, og huden er relativt normalisert, få kviser og ikke så tørr som jeg har vært. Men jeg har flere venninner som ikke har trivdes med å gå på Diane, pga humørsvingniger, depressjon etc. Uansett - jeg vil anbefale deg å prøve. Du må regne med at det tar litt tid før det har effekt på hudproblemene dine, jeg vil si minimum 6 mnd. Dersom du skulle oppleve ubehagelige bivirkninger er det jo bare å bytte merke.
Gjest ja til diane Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Hei, det var jeg som skrev første svar på tråden din og var glødende entusiastisk... Du (regner jeg med) skrev at du hadde tynt hår fra før og lurte på dette ang. Diane. Jeg har selv gått på pillen i 10 år nå, og har merket at jeg har fått ganske tynt hår!! (Ikke sånn plutselig, men gradvis de siste 10 årene) Har bare ikke tenkt over at det kan komme av P-pillen. Men da jeg leste det du skrev begynte jeg å lure på om det kan ha noe med pillen å gjøre.
Holly Hobbie Skrevet 1. juni 2004 #7 Skrevet 1. juni 2004 Jeg proevde Diane pg.a huden for noen aar siden - aldri mer! Humoersvingninger, svimmelhet - you name it! Men som sagt, alle reagerer forskjellig. Gikk paa trinordiol uten bivirknnger, skal naa begynne med microgynon.
Gjest kath Skrevet 1. juni 2004 #8 Skrevet 1. juni 2004 jeg bruker diane og har gått på det i 4 år snart,er super fornøyd selv.huden har aldri vært så fin som etter jeg begynte på diane pilla. før jeg begynte på disse hadde jeg prøvd det meste og alt fikk jeg forferdelige bivirkninger av bortsett fra disse. eneste som forandret seg var huden og puppene ble større
Gjest Dlaila Skrevet 1. juni 2004 #9 Skrevet 1. juni 2004 kan man utsette mensen med diane pillen? Jeg går på trionetta nå, men har veeeldig kvisete hud....! :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur: hvordan skifter jeg p pillemerke..?
Amarone Skrevet 1. juni 2004 #10 Skrevet 1. juni 2004 Dlaila: Du skifter merke ved å gå til legen! Angående det med tynt hår: Står ingenting om tynt hår i "mulige bivirkninger" i pakningsvedlegget! Måtte sjekke, ble nervøs av dette!
Gjest Xavia Skrevet 1. juni 2004 #11 Skrevet 1. juni 2004 kan man utsette mensen med diane pillen? Jeg går på trionetta nå' date=' men har veeeldig kvisete hud....! :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur: hvordan skifter jeg p pillemerke..?[/quote'] Ikke noe problem å utsette mensen med Diane!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå