blå Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Skal ut å reise, og har virkelig tenkt til å boltre meg litt på tax freeen. Men hva bør jeg kjøpe? Har lyst på ny maskara, lepestift, øyenskygge, øyekrem, håndkrem, rouge, natt/rynkekrem........og mye mer. Men det er jo så mange merker at jeg går meg helt bort på sånne steder jeg. Har noen noe bra tips til meg?
Alterna Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 3-pakning med juicy-tubes fra Lancome Liten og lekker sminkepung med mascara, makeupfjerner og eyeliner fra Dior (fins forskjellige sminkepunger og innhold, veldig gunstig) Alt fra Guerlain er bra (syns nå jeg) Elizabeth Arden - kremer. Fins mange fine pakker med f eks 3-4 leppestifter i forskjellig farge, sminkepaletter osv, Veldig greit å ta med på reise. Lykke til og Happy shopping!
Gjest Ethereal Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 Min anbefaling er Biotherm Anti-drying Bodymilk til ca 200 for 400 ml, bedre bodylotion finnes knapt, men jeg kjøper den kun når jeg reiser (bra jeg reiser til utlandet ca fire ganger pr år). Ellers har Helena Rubinstein gode mascaraer, men her er smaken som baken.
Gjest Butterflygirl Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 kjøp det du ikke får tak i vanlig kosmetikkforretninger. for du vet jo ikke når du skal ut og reise neste gang. det gjør jeg iallefall. mye fint i tax free som ikke selges i vanlig sminkebutikk. kjøp også favorittptoduktene. for ofte så kan du mye for penga.
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2004 #5 Skrevet 31. mai 2004 Concealer : YSL- Touche eclat eller christian dior hydrating concealer Nattkrem ; Shiseido - The skincare - Kjemfin nattkrem ( den er helt hvit) Øtenskygger - Kanebo- Kanebo har helt nydelige øyenskygger pudder : - Kanebo Compact powder Parfyme : L'Eau D'Issey by Issey Miyake. Kjempeålreight , lett sommerparfyme Mascara : Estee Lauder - Illusionist Mascara - Eye foundation ; Kanebo cream foundation..Husker ikke helt hva den heter Tinted moisturizer ; dermalogicas eller olays ( olay er til tross billigmerke ganske bra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå