Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den siste uke hatt ekstra mye farget utflod orange/brun pluss endel grønt slim. De siste dagene har det i tillegg vært en lysrosa flekk på bindet hver gang jeg er på do. Nett som lys bringebærsaft farge, kjenner når det renner, hva kan det være? Noe jeg bør få sjekket? Takk for svar på forhånd, hilsen litt bekymret.

Anonymous poster hash: 1bb5b...dae

Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Ring føden. Kan høres ut som slimproppen(grønt slim) og fostervann. Ta på deg et bind så de får sjekket det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Dra til legen. Alle blødninger som ikke åpenbart kommer av sex skal sjekkes ut som gravid, når man er så langt på vei. Har dere regelmessig sex så kan det være sår pga det.

Anonymous poster hash: c6781...22e

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke etter samleie denne gangen. Det er ikke mye men har vært slik noen dager. Kontakte lege eller føden direkte? Evt. legevakten siden legekontoret er tlf stengt etter 1? Huff.. usikker :/

Gjest Jørild
Skrevet

Føden. De har ekspertise på dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring føden ja, så får du en sjekk.

Er det fostervann, er det infeksjonsfare!

Anonymous poster hash: 29a59...b92
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre. Min fødsel startet slik. Litt rosa vann begynte å lekke i slutten av uke 34. Ringte føden, og fikk komme på kontroll. Det var fostervann, og dermed infeksjonsfare.

Veldig halda jeg ringte, holdt på å ikke gjøre det i og med at det var så lite vann.

Siden jeg var såpass langt på vei var risikoen for infeksjon større enn risikoen ved tidlig fødsel, så jeg ble satt igang dagen etter.

Masse lykke til 😄 får håpe du slipper å føde allerede nå. Men, om det skulle skje så går det nok bra.

Anonymous poster hash: a74f5...07c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. Jeg har vært på sjekk. Det var heldigvis ikke fostervann, alt så fint ut. Alt var lukket og tett, ikke var det uvi heller. Får håpe det ikke kommer mer slik at jeg får slappet av med tanke på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...