Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Noen som kan anbefale en brun uten sol? Gjerne en som er litt studentvennlig
Gjest Lilleulv Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 Comodynes selv-bruningsservietter er geniale! Kjøpes på bl.a. helsekost og koster 25 kr pr serviett. En serviett holder til ansikt, hals, bryst og armer. har du 2, har du nok til hele kroppen!!
Rio Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 jeg forsåvidt vil ha meg en sånn http://www.mandera.no/handle.htm sparer jo peng!
Gjest Ethereal Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 Jeg liker selvbruningsskummet til Piz Buin; koster ca 130NOK.
Alterna Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Før brukte jeg Nivea spray selvbruning. Den funket bra, syns jeg. Ble jevn og fin farge. Minus er at den stinker veldig mens man påfører. Veldig billig. Nå bruker jeg St Tropez, og er veldig fornøyd, men den er litt dyrere da. :-D
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Det var jeg som startet tråden. Jeg lurte bare litt på noen som har prøvd L`Oreal Sublime Bronze? Piz Buin sin frister litt. Tidligere har jeg brukt en fra Body Shop, men den luktet så ekkelt at jeg ikke orket mer. Lukter noen av disse vondt?
Gjest Ethereal Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 Jeg tror ikke du finner en selvbruningskrem (-skum, -gele) som ikke lukter til en viss grad. Uten å vite helt konkret, tror jeg lukten kommer av den kjemiske prosessen som skjer når fargen utvikles. Selv synes jeg ikke Piz Buin lukter så vondt, mens andre synes den lukter ekkelt. Men jeg tar den på om kvelden, sover med den, og dusjer neste morgen.
Gjest Xavia Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 ...dette har det vært spurt om mange ganger i det siste... Men igjen; jeg sverger til selvbruningsgeleen fra Lancome. Den lukter ikke sånn typisk sterk selvbruningskrem og gir et fint resultat. Lett å smøre ut, raskt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå