AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 På valentinesdagen, så fikk jeg det virkelig ikke slik jwg ville.. vi hadde planlagt å fyre opp i peisen, ligge på et pledd foran den, tenne lys, strø roseblader rundt, drikke litt og kose oss. Men han ble "for trøtt" så det ble ikke noe av. Jeg hadde tilogmed kjøpt en sexy kjole som jeg skulle bruke,, men neida! Ble ganske irritert da.. han "gleder" seg til biff&blowjob dagen, men jeg sa at jeg ikke kom til å gi han noe siden han "ødela" valentinesdagen min.. er jeg slem da? ;pAnonymous poster hash: 0e587...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 herregud. Anonymous poster hash: abfba...93c 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 håper aldri mitt forhold blir sånn..at man kun gir om man får noe tilbake. rene byttehandelen jo. det er ikke kjærlighet i mine øyne. om jeg gjør noe fint for min så er det fordi jeg vil, ikke fordi jeg forventer noe tilbake Anonymous poster hash: 43a4b...4c9 3
Gjest Jørild Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Biff og blowjobdagen? Seriøst? Det er det dummeste jeg har hørt! Hakket dummere en å ligge på et pledd med roseblader strødd rundt seg! 24
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Finnes det en biff og blowjob-dag? Hvorfor? Hva er historien bak? Anonymous poster hash: 4fd0e...8b9 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Finnes det en biff og blowjob-dag? Hvorfor? Hva er historien bak? Anonymous poster hash: 4fd0e...8b9 http://www.side3.no/3354855.html Anonymous poster hash: abfba...93c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 http://www.side3.no/3354855.html Anonymous poster hash: abfba...93c Takk for link. Anonymous poster hash: 4fd0e...8b9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 hahahahahahaha, jeg ler meg skakk med tanke på disse rosebladene foran peisen! Tror du livet er en film eller?? Straffe kjæresten en mnd etter valentines-dagen, fordi han var trøtt og ikke orket ligge i en seng av roseblader. get a life! Anonymous poster hash: 7eb47...38b 9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 LOL er dette en spøøk? Anonymous poster hash: 23ac7...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 På valentinesdagen, så fikk jeg det virkelig ikke slik jwg ville.. vi hadde planlagt å fyre opp i peisen, ligge på et pledd foran den, tenne lys, strø roseblader rundt, drikke litt og kose oss. Men han ble "for trøtt" så det ble ikke noe av. Jeg hadde tilogmed kjøpt en sexy kjole som jeg skulle bruke,, men neida! Ble ganske irritert da.. han "gleder" seg til biff&blowjob dagen, men jeg sa at jeg ikke kom til å gi han noe siden han "ødela" valentinesdagen min.. er jeg slem da? ;pAnonymous poster hash: 0e587...7f5 Du er ikke slem La han steke i sitt eget fett og ballespreng. Anonymous poster hash: bb071...003 4
Gjest busterox Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Dette er nesten en måned siden, la det gå og gjør mannen din glad :-) Det er lov å være trøtt og sliten av og til. Synd med planene deres, men dere trenger vel ikke en spesiell dag for å gjøre noe romantisk som dere egentlig kan gjøre når som helst? :-) 3
Nanami Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Jeg hadde vært skuffet om han var for trøtt til å gjøre noe romantisk på valentines, fordi den dagen betyr mye for meg. Men å straffe han for å være trøtt en hel måned senere ville jeg ikke. Man kan jo gjøre en romantisk dag ut av det også. Biffmiddag kan man jo lett gjøre romantisk. Så kan dere begge få noe ut av det ^^ Synes den dagen for øvrig er litt provoserende. Må man ha en egen dag for å gi bj? Vi spiser biff 2-3 ganger i mnd og han får bj hver dag. Så har forsåvidt biff & bj dag ofte
Ruby_Tuesday Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Biff og blowjob dagen er faen meg det dummeste som finnes. Den dagen gir jeg verken samboeren min biff eller blowjob, bare på trass. 5
Gjest Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Åhh, kjenner jeg er glad for at jeg ikke lenger er "ung" (altså typ 18-30) - blir litt mer avslappa når man får litt flere år på baken og forstår hva livet EGENTLIG går ut på , og ikke minst hva som faktisk betyr noe. Biff og blowjob er faktisk ganske hverdagslig - og Valentines...seriøst! Trenger folk virkelig en helt egen dag for å gjøre noe spesielt for hverandre (for kvinnen mener jeg - har aldri hørt om en mann som er så veeeldig opptatt av VD) ? En dag som i tillegg kun profitterer handelsstanden. Nei, takke meg til kjærlighet,elskov,biff,oppmerksomhet og blowjob som en naturlig ingrediens i hverdagen - året rundt! 3
Gjest Awzm me Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Jeg hadde ikke gitt noe biff eller bj bare på trass, selv om disse valentine-planene deres hørtes ut som verdens kleineste. Men om han visste at du gledet deg så er det jo dårlig gjort, og hadde glatt vært ganske trett selv på 14. mars da
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Barnslig å trasse på den måten. Han var sliten,det er ikke verdens undergang. Han kan ikke noe for athan var slitenAnonymous poster hash: 43a4b...4c9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Skal jeg delta på Valentine's skal hun være med ut på St. Patricks. Det er bare helt normalt. Anonymous poster hash: 0e8fd...190
Gjest ...sunny... Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Personlig er jeg ingen fan av hverken 14. februar eller 14. mars. Forstår ikke hvorfor man trenger en egen dag for å gjøre noe fint for hverandre. Jeg og min kjære er flink til å gjøre hyggelige ting for hverandre i hverdagen, som god mat, blomster, koselige lapper osv. Setter av tid til hverandre, og prioriterer forholdet fremfor andre ting. Er veldig lykkelige <3
Fortunatus Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 Man trenger jo ikke være en dramaqueen fordi man blir skuffet over manglende valentines? Hvis han ikke har prøvd å gjøre opp for trøttheten skjønner nå ikke jeg hvorfor du skal legge inn en masse innsats for ham. Hvis han ser på valentines som unødvendig, da syns ikke jeg at han kan forvente at biffogblowjob day skal "feires".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå