Gå til innhold

Badetøy jente 18 mnd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket badetøy er vanlig for en jente på 18 mnd? Når går man over fra badebukse til badedrakt?

Anonymous poster hash: a38b9...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde badedrakt til jenta vår da hun var 6 mnd. Var i grunn helt tilfeldig.. Bikini på småbarn er ikke greit, synes jeg. Badebukse til en på 1,5 år er det ingenting i veien med! - synes jeg

Gjest Magdalene
Skrevet

Om det er i "sydenland", så er det vel best med en liten uvdraakt over badebleien.

Ellers så fruker frøkna her, på 5år, forstatt bare bikinitruse mest, og innmellom overdel (det er vel mer en singelett).

Har aldri brukt badredrakt egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Badebleie til de har sluttet med bleie. UV-drakt utenpå om det er utendørs i sterk sol.

Vanlig badetøy i svømmehallen når de har sluttet med bleie, og da spiller det liten rolle om det er badebukse eller badedrakt.

Når man bør gå over til badedrakt? Innen man begynner å utvikle bryster? Jeg badet i vann og vannspredere i bare trusa til jeg var 10-11 år, noe som var helt vanlig.

Anonymous poster hash: 8a114...3aa

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte bare badebleie innendørs til bleieslutt. Uv-skjorte over ute.

Badedrakt etter bleieslutt.

Skrevet

Mange steder tillater ikke badebleie, så ville heller kjøpt en badetruse!:)

Skrevet

Hvorfor er ikke badebleie tillatt enkelte steder?

Skrevet

Holder ofte ikke godt nok på avføringen...

Gjest Magdalene
Skrevet

Har aldri opplevd at badebleie ikke er tillatt. Holder de ikke på bæsjen, får man kjøpe riktig str.

Gjest chiki
Skrevet

Jenta mi på 3,5 år brukte badebleie til hun sluttet med bleier i høst, og nå bruker hun en vsnlig badetruse. Ser ikke poeng med badedrakt eller bikini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...