Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

(med 3 trinn) Hvordan er den serien der, egentlig? Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei venninne av meg sa den svidde på huda noe sinnsykt, ja hun sa ikke noe pent om den iallefall.. jeg kan anbefale garnier pure istedenfor, er ikke sikker på om den er i serie? men bra rensegele.. og sef vichy normaderm - 3 trinns er sjenial :)

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg har prøvd den, og den var alt for sterk for meg... Huden ble kjempetørr. Anbefales ikke. :-?

Jeg har hørt mye bra om Shiseido sin serie for uren hud (husker ikke hva den heter), men den er jo en del dyrere enn L'Oréal...

Skrevet

Syntes den serien luktet helt forferdelig, jeg. (L'oreal, altså)

Tror den fra Shiseido heter Pureness, og den kan anbefales om en har råd til det.

Gjest gjest1
Skrevet

Uff, prøvde en prøvepakning som fulgte med et eller annet blad, den var grusom. Huden føltes et nummer for lite etterpå.. Ingenting slår Cliniques 3-trinns system :)

Gjest Virvel
Skrevet
Uff' date=' prøvde en prøvepakning som fulgte med et eller annet blad, den var grusom. Huden føltes et nummer for lite etterpå[/quote']

Samme her!

Shiseidos Pureness-serie og Normaderm fra Vichy har jeg derimot veldig gode erfaringer med. Synes begge er like gode, men Normaderm er et hakk billigere, derfor bruker jeg den nå.

Shiseido får du i parfymerier, mens Vichy bare selges på apotekene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud og loreal har en rosa serie for tørr hud som virker kjempebra for meg. Ikke altfor dyrt heller.

Pure zone er beregnet for tenåringer.

Skrevet

Prøvde den en gang jeg hadde litt dårlig råd, fikk utslett, sår og kviser! :sjokk: Også svei den. Bedre med bare vann da... Passet i hvert fall ikke min hud. Så den gikk rett i søpla. Ble minnet på hvorfor man bør bruke litt penger på gode og riktige produkter...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Da skal jeg i hvert fall ikke prøve den :o Min hud er jo litt tørr fra før av, så det hadde sikkert skjært seg helt... Kanskje jeg heller skal prøve clinique.... :roll:

Gjest Virvel
Skrevet

Hvis huden din er tørr, passer nok ikke Normaderm heller, den er beregnet på fet og blandingshud. Men både Vichy og Shiseido har veldig gode produkter for alle hudtyper, så jeg ville bedt om noen prøver hvis jeg var deg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...