AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hvis jeg skal gå med svart kjole nå om vinteren, hvilken farge bør jeg ha på strømpebuksa da? Kjolen er lårkort og jegh ar ganske kraftige lår, så en lys strømpebukse vil kanskje framheve det? Spesielt om jeg skal ha svarte ankelstøvletter til. Men om jeg har svart strømpebukse så føler jeg det blir veldig mye svart. Hva syns dere? Noen råd?Anonymous poster hash: f1bf8...9ac
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Vinrøde, mørkegrønn, plomme.. Mye å velge i som kan funke. Anonymous poster hash: f3586...0f6 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Plukk opp farven fra smykkene på bena. Lyse blir no-go til sort kjole og sorte sko/støvletter i min verden. Derimot synes jeg at AB over mitt innlegg har meget gode tips med sine farveforslag dersom du har smykker som plukker opp en av disse farvene. Ellers er kobber eller 'barely black' (nesten sort) som regel trygge valg. - det avhenger litt av hvor 'modig' du føler deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå