AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hei! Jeg er ei jente som nå går i tiende klasse, og jeg holder på med en i parallellklassen min. Vi har chattet på facebook nesten hver dag i 3 måneder nå, og siden forrige måned har vi alltid avsluttet samtalene med at vi er veldig glade i hverandre. Problemet er at en dag for ikke så lenge siden så spurte jeg han om vi skulle finne på noe en dag. Da svarte han med at han hadde liten tid og at sist gang vi gikk sammen (3-4år siden) så fikk hele skolen greie på det og det syntes ikke han var noe gøy. Men det hadde ingenting med meg å gjøre skrev han. Så det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre? Bare fortstette å skrive med han over nett? Jeg liker han veldig godt, men nå i det siste har jeg blitt litt usikker. Bør jeg egentlig bare vente å ta ting som det kommer? Eller bør jeg bare gi han opp? Anonymous poster hash: ff11d...67b
crazypower Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Han sitter nok mye å gamer og er på face siden det er der dere kommuniserer, men ja er bare å gjøre det du føler er riktig for deg
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Men han er veldig skoleflink og han er på fotballtrening 5-6 ganger i uken, så egentlig så skjønner jeg jo hvorfor han har det travelt. Jeg har likt han i 4 år nå, og på den tiden var jeg veldig sjenert, noe som nå har endret seg. Det virker nå som om det er han som er blitt litt mer innadvendt, som f:eks han gikk forbi meg i byen en dag (jeg sto sammen med to venninner) så sa jeg "Hei *navnet hans" mens jeg smilte og tilbake fikk jeg et "hei" uten smil, han så ikke engang på meg. Fikk unnskyldning av han i ettertid, men alikavel, et smil kan da ikke skade. Anonymous poster hash: ff11d...67b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 han er ikke interessert Anonymous poster hash: b4b7d...37a 2
Panzer_king Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 han er ikke interessert Anonymous poster hash: b4b7d...37a ikke? han sier alltid at han er glad i meg og han sier at jeg er verdens beste osv. og at jeg er den eneste han skriver sånn til, det kan jo godt hende at han bare er litt umoden...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 ikke? han sier alltid at han er glad i meg og han sier at jeg er verdens beste osv. og at jeg er den eneste han skriver sånn til, det kan jo godt hende at han bare er litt umoden... har også et par venner som jeg er glad i og som betyr svært mye for meg men jeg er ikke interessert i dem av den grunn. hadde han vært interessert hadde han funnet en ledig time til å henge med deg Anonymous poster hash: b4b7d...37a 2
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 høres ut som han ikke vil at folk skal vite at dere driver å prater sammen. Anonymous poster hash: 51a1d...72d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 høres ut som han ikke vil at folk skal vite at dere driver å prater sammen. TS her! Det er akkurat det jeg å tror han er, men det kan jo også bare være det at han er blitt fryktelig sjenert og at han ennå er litt umodenAnonymous poster hash: ff11d...67b
Panzer_king Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 En gutt i tiende klasse ville valgt å være med ei jente han var forelsket i. Det kan jo hende at han bare er skikkelig nervøs for å møte meg (han har en tendens til det)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Det kan jo hende at han bare er skikkelig nervøs for å møte meg (han har en tendens til det) jeg forstår ikke hvrofor du spør om råd her da når du prøver å vrenge og vri på alt mulig for å lure deg selv til å tro at han er interessert. for all del, kanskje han er interessert. men mest sannsynlig er han ikke det i det hele tatt. han vil ikke ei gang bli sett med deg. og siden han ikke ønsker å bli sett med deg så er det vel fordi at han ikke vil at folk skal tro at det er noe på gang mellom dere Anonymous poster hash: b4b7d...37a
FalconPunch Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå