smile Skrevet 30. mai 2004 #1 Del Skrevet 30. mai 2004 Vi har tenkt å legge steinheller når vi skal ordne i hagen nå. Men hva koster det? Da mener jeg skiferstein som er naturlig "utskjært". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #2 Del Skrevet 30. mai 2004 Skiferstein som er "ujevne" i kantene er det som er vanskeligst å legge, da alle steinene må tilpasses hverandre. En anleggs gartner fortalte meg at de tok 450,- pr kvadratmeter for brostein. Da var allt innkludert. Tror at skifer kan bli enda dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twigi ulogget Skrevet 30. mai 2004 #3 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg tror bruddskifer koster ca 700-800 per kvm når du kjøper det hos steinsenter. Så kommer tilpasning og legging i tillegg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg tenkte at vi kanskej kunne får til å legge selv men er det vanskelig??? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå