Gå til innhold

Kan du anbefale en bra og rimelig restaurant i nærheten av Oslo Spektrum eller omegn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle tips tas i mot med stort takk :-)

Anonymous poster hash: a0dff...a56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs litt hva dere vil spise?

Djenghis Khan i Torggata har rimelig mongolsk buffet. Spis så mye dere vil for 189 kr. Jeg syns det er godt :)

Ligger en del andre restauranter i Torggata også, men der har jeg ikke vært.

Ellers er det jo Egon osv på byporten da, men det er vel egentlig ikke så rimelig i forhold til maten man får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs litt hva dere vil spise?

Djenghis Khan i Torggata har rimelig mongolsk buffet. Spis så mye dere vil for 189 kr. Jeg syns det er godt :)

Ligger en del andre restauranter i Torggata også, men der har jeg ikke vært.

Ellers er det jo Egon osv på byporten da, men det er vel egentlig ikke så rimelig i forhold til maten man får.

Sist jeg skulle innom Djengis (halvannen mnd siden, tror jeg) så var hele restauranten revet. Vet ikke om det er oppussing eller nedlegging, men det var i hvert fall et trist syn... Noen som vet om restauranten er åpnet igjen nå?

Anonymous poster hash: 133f0...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg skulle innom Djengis (halvannen mnd siden, tror jeg) så var hele restauranten revet. Vet ikke om det er oppussing eller nedlegging, men det var i hvert fall et trist syn... Noen som vet om restauranten er åpnet igjen nå?

Anonymous poster hash: 133f0...ffd

Oi, det visste jeg ikke noe om :( Det var vel kanskje på tide å pusse opp der, så håper det er det de skulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det veldig lenge siden jeg har spist der, men de hadde ihvertfall veldig god pizza på Byporten, en liten italiensk "restaurant" oppe i andre etasjen, husker ikke navnet. Lukter alltid så godt når jeg går forbi! Ikke så koselig plass da, midt i kjøpesenteret, men mat er mat!

Anonymous poster hash: 538a0...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Storgata og i sidegatene er det mange ok spisesteder, det samme på Løkka, og St.hanshaugen og på Grønland. Ville styrt unna alt som heter Egon og byporten.

Endret av Alvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med billig? Om du vil ha kjempegod mat til grei pris, anbefaler jeg Arakataka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Signerer denne. I tillegg er det jo en del indiske på Grønland som billig og god!

Rice Bowls har billig og god thai-mat. :)

http://ricebowl.no/

Anonymous poster hash: 1fa9b...55e

Anonymous poster hash: 7954a...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...