Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min bestemte oss for skilsmisse for noen måneder siden før vi bestemte oss for å prøve igjen. Jeg flyttet langt bort og fikk jobb og vil være her og mannen skal flytte bort neste år er planen. MEN han virker totalt uinteressert i meg yil tider. Han vil alltid at vi sexskyper og blir alltid sur når jeg sier nei. Nå har han ikke pratet med meg på to dager pga jeg ikke ville sexskype med han. Hann sier ikke ofte at han elsker meg, når jeg kommenterte det så varte det en liten uke før kjærlighets meldingene stoppet. Jeg føler at han vil ha meg på gress.

Jeg fatter det ikke!

Alle hans venner har sakt til han at jeg er en fantastisk kone og i 4 år har jeg gjort drt jeg kan for å glede han. Jeg interesserer meg i det han gjør, jeg gjør alt husarbeid og liker å kose med han, jeg vekker han med kaffe og løper mye rundt for han, men han har totalt glemt det. Han driter i alt jeg har gjort for han. Men allikevel elsker jeg han og vil være med han og savner ham så inderlig.

Men iinni meg vet jeg at han ikke respekterer meg.

Noen som kan gi noe råd eller spark i rumpa til meg?

Anonymous poster hash: 70231...e45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øhhh... beklager, men hvorfor skal dere sexskype og prate ofte sammen hvis dere er skilt? Skjønte ikke den. Er det ikke greiere med minst mulig kontakt, særlig når han kommer med sånne forslag?

Anonymous poster hash: cadb2...4a5

Skrevet

Du er selvutslettende. Dessverre så er det slik at hvis man er god og snill mot en mann, så vil han ikke se det og ønske det samme for deg, han vil bare forvente å bli vartet opp. Ha litt ryggrad og slutt å la deg bli behandlet som en dørmatte han tar for gitt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva nøyaktig får du ut av å være sammen med denne mannen? Hadde følt meg som tjenestepike og tømmestasjon for sæd. Get rid.

Anonymous poster hash: fbd26...f86
  • Liker 1
Skrevet

Så hyggelig at dere vil prøve igjen, men du har jo skjemt ham bort, så du kommer ikke til å bli lykkelig.

Jeg tror du ser det selv. Bli kvitt ham. Jeg heier på deg!

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvem er det som vil prøve igjen mest, du eller han? Han er ikke interessert nok. La han seile, finn deg en som bryr seg.

Eventuelt kan du jo la han savne deg litt ved å være kostbar og ikke ta kontakt med han først. Se hvor lang tid det tar før han tar initiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...