Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller tror dere at man kontrollerer egen skjebne fullstendig, og er sin egen lykkes smed 100 %?

Uten å gå i detaljer, så føler jeg faktisk at jeg er utsatt for en forbannelse.. For absolutt ingenting går min vei, og jeg mottar slag etter slag i trynet..

Anonymous poster hash: 9a071...603
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er mer uheldig enn andre.

Betyr ikke at de har en forbannelse.

Skrevet

Jeg er ganske overtroisk, men jeg føler faktisk at det er fullt mulig!

Skrevet

Nei.

TS, jeg tror du trenger noe å skylde på, for å trøste deg selv. Jeg tror ikke du er forbannet.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

TS, jeg tror du trenger noe å skylde på, for å trøste deg selv. Jeg tror ikke du er forbannet.

Det kan jeg love deg at jeg er..

Skrevet

Tror ikke det nei. Men noen er rett og slett mer uheldige i livet enn andre. Jeg er dessverre en av dem.. :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også lurt på! Kan det ha sammenheng med når man er født? jeg er skorpion og har bursdag i slutten av oktober, kan det ha noe å si? Har opplevd mye fælt og får aldri oppfylt mitt største ønske om mann og barn :(

Anonymous poster hash: ab201...513
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok at du får tilbake det du har gitt. På godt og ondt.

Anonymous poster hash: 04fec...d8f
Skrevet

Tror det har mye med hvordan man takler og ser på ting. Noen takler hendelser bedre enn andre.
Og for noen skal det ikke så mye til før "hele dagen er ødelagt" holdning.

Hvorfor føler du at du har en forbannelse over deg?

Gjest Sitronen
Skrevet

Man kan begynne å lure av og til, men jeg tror ikke det.

Skrevet

Det kan jeg love deg at jeg er..

På meg eller av noe ondt?

For om du er forbannet på meg over svaret du fikk, så mener jeg du går glipp av hele pointet med det jeg svarte...

Skrevet

Eller tror dere at man kontrollerer egen skjebne fullstendig, og er sin egen lykkes smed 100 %?

Uten å gå i detaljer, så føler jeg faktisk at jeg er utsatt for en forbannelse.. For absolutt ingenting går min vei, og jeg mottar slag etter slag i trynet..

Mener du at de finnes en skjebne, så kan du ikke samtidig tro at du styrer den, da skjebnen er forutbestemt ifølge terminologien omkring "skjebne" som fenomen. Smart å vite hva som ligger i begrepene man benytter seg av...

Er man sin egen lykkes smed 100%? Ja, uten tvil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På meg eller av noe ondt?

For om du er forbannet på meg over svaret du fikk, så mener jeg du går glipp av hele pointet med det jeg svarte...

Absolutt ikke på deg.

Skrevet

Hvorfor føler du at du har en forbannelse over deg?

Det hun sa.

Og hvem skal i tilfelle ha kastet den? Og hvorfor mener du de kan ha gjort det. For er du forbannet av noen, må det jo være som en konsekvens av noe du holder på med, eller noe vedkommende som har forbannet deg mener du har gjort mot andre...

AnonymBruker
Skrevet

Det hun sa.

Og hvem skal i tilfelle ha kastet den? Og hvorfor mener du de kan ha gjort det. For er du forbannet av noen, må det jo være som en konsekvens av noe du holder på med, eller noe vedkommende som har forbannet deg mener du har gjort mot andre...

Kanskje det er tilfeldig. Trenger ikke være en person som har "kastet" en forbannelse over meg. Kanskje er det bare at jeg har en uheldig universell kraft, som gjør at jeg mislykkes..

Skrevet

Det finnes da mye i mellom.

Det er mye en ikke kan ha kontroll over i løpet av livet. Det eneste du kan ha full kontroll på er kanskje hvordan en takler utfordringer?

Skrevet (endret)

Jeg var så heldig at ei sa at hun kastet en forbannelse over meg for ca 10 år siden jeg. Hun sa at livet mitt de neste årene ble et helvete. Det ble det ikke, hun var veldig furt da det ikke gjorde det :ler: Alt var som normalt de årene hun påsto det skulle være.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Det er bare navlebeskuende, selvopptatte sutrepaver som virkelig tror at de er så unikt alene i å stå i dritt til ørene fra tid til annen at noe eller noen må ha forbannet dem. I så fall er det noen som har forbannet hele land og folkegrupper. Slutt å synes synd på dere selv.

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg tror det handler mye om hvordan man ser på ting. Om jeg skal være sur fordi jeg akkurat ikke rakk bussen eller fornøyd med at jeg får litt mosjon, legge merke til om sola skinner, bekymre meg for at jeg er arbeidsløs eller glede meg over at jeg har funnet kjærligheten mens alle mine venner er single, grine over en dags hodepine eller smile over hundre dager uten, osv. Dersom det skjer noe kjipt to ganger på rad er det fort gjort å legge merke til det, istedetfor å tenke over hver gang det ikke har skjedd.

Sånn prøver iallefall jeg å takle dårlige dager ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...