Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i over ett år, og omlag tre måneder etter at vi ble sammen fortalte han meg at han gjerne kler seg i kvinneklær og at han var biseksuell. Siden jeg er av den oppfatning at man ikke kan velge sin seksuelle legning, hadde jeg heller ikke noe problem med å akseptere hans biseksualitet. Ei heller at han tidvis liker å kle seg som ei kvinne.

Vi har hatt åpen kommunikasjon om dette siden, og har også hatt en del moro med det.

Som sagt, han er biseksuell. Og jeg - som kvinne - er derfor ikke utstyrt med en penis. I følge han selv, dreier det seg kun om sex når han involverer seg med menn. Følelser spiller altså ingen rolle.

Jeg sa meg enig til å la han få utløp for sine "lyster" så lenge han benyttet seg av kondom.

De to siste dagene har jeg ikke hørt noe fra ham. I kveld sjekket jeg en internett-side hvor amatører kan ha live-show. Og hvem tronet øverst på lista? Joda, min kjæreste's alter ego. Selvsagt ble jeg skuffet, spesielt med tanke på at jeg ble påkjørt for tre dager siden, og ikke har hørt noe fra ham siden mandagskveld. I min verden er det vanlig å om ikke annet spørre kjæresten sin om hvordan det går etter ei ulykke. I tillegg hadde vi avtalt at han skulle komme til meg i dag. Men det skjedde altså ikke.

Jeg ble sittende å se på showet hans/"hennes". Etterhvert dukket det opp en fremmed mann på skjermen, og jeg ble sittende å se på at kjæresten min utførte oralsex på denne mannen. Uten kondom. Om ikke dette var nok, så fikk jeg også se hvordan denne fremmede mannen tok typen min bakfra. UTEN KONDOM!

Etter en halvtime med seksuell utfoldelse i ymse posisjoner, krones så verket med at han svelger sæden til den fremmede mannen.

Jeg sendte ham sporenstreks ei melding om at dette var fullstendig uakseptabelt. At dette var noe av det mest respektløse jeg har opplevd. Hvor ufattelig ansvarsløst hans seksuelle oppførsel er ovenfor meg.

I tillegg skrev jeg ei temmelig bitter melding på chatten til live-showet hans, hvorpå han skrev "Hei!" tilbake. Mitt svar var å be han reise til helvete. Og jeg har selvsagt ikke hørt noe fra ham siden.

Jeg er rådløs og frustrert, forbanna og fortvilt. For hva i all verdens navn og rike gjør jeg nå? Det er ikke så mye det at han har hatt sex med en mann som er problemet, men det at han har vært så uforsiktig. Og selvsagt begynner jeg å stille spørsmål om han har løyet for meg hele tiden - at kveldens eskapade ikke er et engangstilfelle.

Akkurat nå vet jeg ikke om jeg vil se han i det hele tatt. Og kanskje er det for det beste for begge parter, siden jeg er så rasende at jeg kommer til å verbalt slå han ihjel. Han har to barn som jeg er kommer veldig godt overens med (dattera har til og med bedt meg om å hjelpe henne med å dekorere til fødselsdagen hennes; sønnen pleier å sende meg morsomheter på mail o.l.); vi har en stor felles vennekrets; han og jeg fungerer jevnt over meget bra sammen i hverdagen og kan prate om alt (eller kunne - etter kveldens hendelse)

Som sagt, hva gjør jeg nå?

Anonymous poster hash: 0dc9e...180
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nysingel, så jeg ville absolutt begynt der. Sørget, vært skuffet og sint, for så å heve hodet igjen og gå videre i livet.

Angående hans barn ville jeg nok ikke kuttet båndet like brått, men det må du se hva som blir naturlig- videre kontakt eller ikke.

• Liker 14
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av plix
Skrevet

Dump han, sjekk deg for kjønnssykdommer MED EN GANG, hjelp dattera med fødselsdagen om dere faktisk har laget en avtale om det, om pappaen hennes synes det går fint. Du klarer deg fint alene, bra at du står opp for deg selv:)

• Liker 20
Skrevet

Jeg synes du gjorde det eneste rette :)

Gjest melonly
Skrevet

:hakeslepp: var det jeg tenkte gjennom hele lesingen. Stakkar deg Ts. Kutt kontakt med mannen!

• Liker 7
Skrevet

Aiaiai, jeg har ikke ord. :hug:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er dumpet. Han kontakter deg ikke, ignorerer deg og svarer knapt etter meldinger. Ikke ta mer kontakt, det er over.

Anonymous poster hash: afc4f...0db
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra for all del til legen for å sjekke deg for alle seksuelt overførbare sykdommer.

Anonymous poster hash: d4fce...c06
  • Liker 14
Skrevet

Dette var helt ekstremt respektløst! Her gir du han lov til å ligge med menn også driter han i kondom og utsetter deg for stor fare for diverse både farlige og ubehagelige sykdommer!

Det er ikke LITT greit en gang!

I tillegg spør han ikke engang hvordan du har det etter en ulykke???

Nei, denne mannen fortjener ikke din respekt!

Sjekk deg for sykdommer og glem han!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Var til gynekologisk undersøkelse i dag. Resultat: Mykose, vaginose og gonoré. På mandag får jeg vite hvorvidt jeg har chlamydia også. Tilfeldigvis ble det tatt en HIV-test i går da jeg deltar i et medikament-studie, hvor deltakerne blir regelmessig testet for HIV og tuberkulose.

I dag tidlig sendte jeg ham en link til en brosjyre som viser hvordan ulike seksuelle sykdommer overføres. Som svar skrev han bare at det han hadde gjort var dumt av han og beklaget seg, samt takket for brosjyren.

Sendte han også en melding etter at jeg hadde vært hos gynekologen og opplyste han om min nåværende helsetilstand, da jeg anser dette som en moralsk plikt uavhengig av hvor forbanna jeg er på ham. Om jeg har fått noe reaksjon på siste melding? Nei, selvsagt ikke. Måtte han brenne og råtne langsomt ...

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 6c315...563

• Liker 3
Skrevet

Innlysende et køddeinnlegg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Innlysende et køddeinnlegg

Nei, beklageligvis ikke - selv om jeg kan forstå at skildringen av hva som har skjedd er så ekstrem i seg selv at man nekter å tro at det er sant.

Før jeg skrev hovedinnlegget i natt, gikk jeg noen runder med meg selv hvorvidt jeg skulle poste det under mitt nick eller anonymt. Jeg valgte det siste, da jeg har skrevet nok innlegg under nicket mitt til å gjøre meg selv lett gjenkjennelig - og det som har hendt i dette tilfellet ønsker jeg ikke å få assosiert med min "offentlige" person.

• Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du anmelder han også selvfølgelig. Han har bevisst løyet for deg om at han var beskyttet, og han påførte deg seksuell sykdom mot din viten og vilje. Det er en form for vold.

Samtidig må du varsle alle som kan kjenne han om hans tilstand, uansett hvor flaut det er for deg selv. People ought to know!!!

Anonymous poster hash: 2d922...839
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Oi, dette virker jo helt uvirkelig! Håper det ordner seg TS. Syntes det er utrolig dårlig gjort av han ...

Endret av iev
  • Liker 1
Skrevet

Håper virkelig du blir kvitt alt han ga deg og ikke har HIV!

Fy faen, så urettferdig!!!

Klem til TS!

• Liker 2
Skrevet

du har akseptert mer enn nok av denne fyren. Totalt respektløst hva han har gjort.
Jeg ville ikke tatt kontakt med han, ikke sett han, ikke snakket med han. ingenting.. Når det gjelder barna er det litt verre, men du eller han må bare forklare at dere ikke er sammen lengre.

Dette er første gang jeg sitter å MÅPER når jeg leser noe her. Hadde virkelig aldri taklet den gutten igjen. Føler virkelig med deg. målløs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...