Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Nå er jeg så lei! Leter og leter etter jeans som sitter, men det er helt umulig! Kanskje noen av dere kan hjelpe meg? Jeg er normalt slank (55/162) men med ganske brede hofter. De fleste bukser klarer jeg bare få opp halvveis på låret, da i passe størrelse ellers. Noen som vet om merker med plass til litt hofter?? Evt noen som ikke er jeans?
Gjest Lea Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 Jeg har fakt for Henry Choice-jeans. En modell med litt strech. Husker ikke hva den modellen jeg bruker heter, men jeg har en ganske "rett" figur og er ikke spesielt bred over hoftene. Men jeg sliter likevel med at mange modeller blir for trange og ser håpløse ut.
Gjest Ethereal Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 Hva med Leola fra Lee? Den har litt stretch, er bootcut og er lavere foran enn bak.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 Hva med Leola fra Lee? Den har litt stretch' date=' er bootcut og er lavere foran enn bak.[/quote'] Jeg har faktisk en sånn, men den passer ikke meg i det hele tatt.. Er for smal nede eller noe sånt, jeg føler meg ihvertfall skikkelig kortbent med den på.. Men jeg liker den oppe! Sitter som et skudd der.. Får vel ta meg nok en runde med prøving.. Men er så lei av å stå i prøverom med buksa halvveis opp... :o
Gjest Myumi Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Det ser ut til at dette med jeans er ett skikkelig problem for mange.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Det kan godt være. Men ser mange med jeans som sitter bra! Har inntrykk av at mange bukser er laget for jenter som er rette i fasongen, uten noen særlige former. Jeg tror faktisk ikke det nødvendigvis er meg det er noe galt med! Det er jo ikke sånn at jeg har gigantiske hofter heller da.. :-?
Gjest Lilleulv Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil anbefale deg å spørre betjeningen i butikken om tips jeg! De vil se på deg, og finne en modell som passer din kroppsfasong. Jeg tror C-girl-buksene har litt vide hofter uten at jeg skal si det helt sikkert...
Gjest Xavia Skrevet 30. mai 2004 #8 Skrevet 30. mai 2004 Jeg vil anbefale deg å spørre betjeningen i butikken om tips jeg! De vil se på deg' date=' og finne en modell som passer din kroppsfasong. [/quote'] Helt enig!! Ta deg en tur til en butikk med godt utvalg i jeans. (Altså flere merker å velge i.) Betjeningen kan helt sikkert hjelpe deg med å finne en modell som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå