AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 skal prøve å gjøre en lang historie kort.. Møtte en fyr for ca et år siden, han var veldig intr i meg, veldig frempå å bare søt og god mot meg. Jeg derimot sa jeg ikke ville ha kjæreste siden jeg hadde så og si nettopp blitt singel og fordi jeg var redd for å bli glad i noen igjen.. Han snakket om at jeg måtte bare finne den rette blablabla og siktet til seg selv.. Vi holdt på i flere mnd, han var på ferie i en god stund av den tiden, gikk kjempefint, vi snakket sammen hver dag på tlf, flere timer og han dro hjem tidligere enn planlagt bare for å være med meg.. Vi hadde det kjempe fint og jeg begynte å utvikle følelser og tenkte at jeg ville prøve å satse på han alikevel. Så gikk dt i bøtta, jeg var vist for glad i sex.. han kalte meg sexgal og ble skremt av det.. For min del var alt som før, vi var sammen noen dager i uka og hadde sex de gangene vi var sammen. såklart?!.. han forandra seg, distanserte seg fra meg og jeg sa jeg ikke orka det mer, at jeg ikke ville det mer og dt var greit. etter en stund så kontaktet han meg igjen, ville ha ny sjanse.. jeg ga han det og gikk ikke så lang tid før det gikk dårlig igjen.. Siden har vi vært på og av, aldri blitt noe "forhold" greier.. Bare hatt sex og gått en stund uten at vi har snakket sammen etterpå.. Jeg har sagt vi kunne være "fuckfriends" men han sier han ikke vil det, han vil ha kjæreste. og at det ikke er noe for han. Men alikevel så tar han kontakt gang på gang, vi har sex også er det ikke noe mer.. Jeg var ganske streng da vil holdt på, sa ofte jeg ikke ville ha kjæreste, og at jeg skal ha guttevenner osv.. vært litt for glad i å feste og ikke vært noe drømmedame så generelt så det kan jo ha øddlagt litt.. men alikevel, han sier at han viste hvem jeg var når han møtte meg.. Poenget med denne tråden, er at jeg føler meg dårlig nå.. for hvergang vi har hooka opp igjen føler jeg meg mer og mer øddlagt.. Jeg har virkelig følelser for han, og jeg tørr å si det høyt nå.. Jeg er lei av dette her, vil ikke føle meg brukt mer. Har tidligere skrevet til han at jeg er lei, men kankskje på en typisk kjærring i sorg/sinne måte..Og har da ikke fått noe respons.. Denne helgen hooket vi igjen, da sa jeg at det var siste gangen.. Han sa "vil du virkelig det" og jeg sa ja, fordi jeg har følelser.. og han sa "hvorfor tror du jeg er her?" Hva betyr det? Og nå igjen er det rart mellom oss igjen.. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil bli ferdig, men alikevel så har jeg håp.. Lager liksom rom for at han skal komme tilbake samtidig som jeg har et større rom som er laget for at jeg er singel og ferdig med han.. Skal jeg bare skrive til han at jeg er virkelig lei, innrømme at jeg føler virkelig for han, at det ikke er bare sex for meg mer.. at sexen faktisk gjøre meg kvalm..? Anonymous poster hash: 1a0a3...69b
Gjest constance90 Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 skal prøve å gjøre en lang historie kort.. Møtte en fyr for ca et år siden, han var veldig intr i meg, veldig frempå å bare søt og god mot meg. Jeg derimot sa jeg ikke ville ha kjæreste siden jeg hadde så og si nettopp blitt singel og fordi jeg var redd for å bli glad i noen igjen.. Han snakket om at jeg måtte bare finne den rette blablabla og siktet til seg selv.. Vi holdt på i flere mnd, han var på ferie i en god stund av den tiden, gikk kjempefint, vi snakket sammen hver dag på tlf, flere timer og han dro hjem tidligere enn planlagt bare for å være med meg.. Vi hadde det kjempe fint og jeg begynte å utvikle følelser og tenkte at jeg ville prøve å satse på han alikevel. Så gikk dt i bøtta, jeg var vist for glad i sex.. han kalte meg sexgal og ble skremt av det.. For min del var alt som før, vi var sammen noen dager i uka og hadde sex de gangene vi var sammen. såklart?!.. han forandra seg, distanserte seg fra meg og jeg sa jeg ikke orka det mer, at jeg ikke ville det mer og dt var greit. etter en stund så kontaktet han meg igjen, ville ha ny sjanse.. jeg ga han det og gikk ikke så lang tid før det gikk dårlig igjen.. Siden har vi vært på og av, aldri blitt noe "forhold" greier.. Bare hatt sex og gått en stund uten at vi har snakket sammen etterpå.. Jeg har sagt vi kunne være "fuckfriends" men han sier han ikke vil det, han vil ha kjæreste. og at det ikke er noe for han. Men alikevel så tar han kontakt gang på gang, vi har sex også er det ikke noe mer.. Jeg var ganske streng da vil holdt på, sa ofte jeg ikke ville ha kjæreste, og at jeg skal ha guttevenner osv.. vært litt for glad i å feste og ikke vært noe drømmedame så generelt så det kan jo ha øddlagt litt.. men alikevel, han sier at han viste hvem jeg var når han møtte meg.. Poenget med denne tråden, er at jeg føler meg dårlig nå.. for hvergang vi har hooka opp igjen føler jeg meg mer og mer øddlagt.. Jeg har virkelig følelser for han, og jeg tørr å si det høyt nå.. Jeg er lei av dette her, vil ikke føle meg brukt mer. Har tidligere skrevet til han at jeg er lei, men kankskje på en typisk kjærring i sorg/sinne måte..Og har da ikke fått noe respons.. Denne helgen hooket vi igjen, da sa jeg at det var siste gangen.. Han sa "vil du virkelig det" og jeg sa ja, fordi jeg har følelser.. og han sa "hvorfor tror du jeg er her?" Hva betyr det? Og nå igjen er det rart mellom oss igjen.. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil bli ferdig, men alikevel så har jeg håp.. Lager liksom rom for at han skal komme tilbake samtidig som jeg har et større rom som er laget for at jeg er singel og ferdig med han.. Skal jeg bare skrive til han at jeg er virkelig lei, innrømme at jeg føler virkelig for han, at det ikke er bare sex for meg mer.. at sexen faktisk gjøre meg kvalm..? Anonymous poster hash: 1a0a3...69b Enkelt og greit, du har to valg. 1. Si følelsene dine. Føler han ikke det samme så stopper du. 2. Ikke si følelsene dine. Slutt med sex og trekk deg bort så slepper begge bli såret. Jeg heier på nr 1. Var frem og tilbake slik selv med en kar og ingen av oss turde å si noe men nå har vi vært sammen et par år og vi har aldri hatt det bedre! JUST DO IT 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Enkelt og greit, du har to valg. 1. Si følelsene dine. Føler han ikke det samme så stopper du. 2. Ikke si følelsene dine. Slutt med sex og trekk deg bort så slepper begge bli såret. Jeg heier på nr 1. Var frem og tilbake slik selv med en kar og ingen av oss turde å si noe men nå har vi vært sammen et par år og vi har aldri hatt det bedre! JUST DO IT Du har rett.. er enten eller.. Men dt er så sykt skummelt, aldri vært i en sånn situasjon før.. Aldri vært i tvil på noen på denne måten før.. egentlig nå, så føler jeg han bare bruker meg.. Jeg tenker, hvis en gutt/mann liker deg så viser han det, hele tiden. Anonymous poster hash: 1a0a3...69b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Han stoler ikke på deg, så ta en alvorlig prat om hvordan følelsene dine har utviklet seg. Ikke si at sexen gjør deg kvalm, men omstendighetene. Håper det ordner seg.Anonymous poster hash: adcb3...d3f 1
Gjest constance90 Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Du har rett.. er enten eller.. Men dt er så sykt skummelt, aldri vært i en sånn situasjon før.. Aldri vært i tvil på noen på denne måten før.. egentlig nå, så føler jeg han bare bruker meg.. Jeg tenker, hvis en gutt/mann liker deg så viser han det, hele tiden. Anonymous poster hash: 1a0a3...69b Si det rett ut: "Jeg har fått følelser for deg". Har han ikke det samme så svarer du bare "Beklager, da tror jeg det blir for vanskelig å holde på slik vi har gjort nå. Takk for den kjekke tiden sammen". Ferdig, finito, ikke ha sex med han mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå