AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Har en syyyk eks kjæreste som ikke vil gi seg! Tror jeg... Saken er at jeg er litt usikker på hvem det er som følger etter meg. Jeg og ham var sammen i sånn tre-fire år og vi knyttet oss veldig sammen under denne tidsperioden. Når vi slo opp virket alt som normalt. Altså han virket litt furten men forstod generelt hvordan situasjonen lå an da. Nå synes jeg at jeg så ham ute, og at jeg har fått telefoner hvor det har ringt, men så er det ingen på den andre enden. Samtidig er jeg også belastet med en del psykiske problemer. Jeg er diagnosert med paranoid schizofreni. Så jeg har ofte en del problemer med å skille virkeligheten fra fantasi. Men i dag er jeg sikker på at noen har vært i leiligheten min. Selv om han ga meg nøkkelen tilbake betyr ikke det at han ikke har en kopi liggende ett sted, tenker jeg. Jeg vet ikke... han virket helt normal når jeg ringte for å slå av en prat. En annen ting jeg bet merke i, selv om det sikkert ikke betyr noe, er at det luktet parfyme utenfør døren min en kveld, som om noen har vært der. Hannes parfyme, for den kjenner jeg igjen på mils avstand. Hva tror dere foregår her... Holder jeg på å bli gal ? Anonymous poster hash: bc79a...a24
Gjest constance90 Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Har en syyyk eks kjæreste som ikke vil gi seg! Tror jeg... Saken er at jeg er litt usikker på hvem det er som følger etter meg. Jeg og ham var sammen i sånn tre-fire år og vi knyttet oss veldig sammen under denne tidsperioden. Når vi slo opp virket alt som normalt. Altså han virket litt furten men forstod generelt hvordan situasjonen lå an da. Nå synes jeg at jeg så ham ute, og at jeg har fått telefoner hvor det har ringt, men så er det ingen på den andre enden. Samtidig er jeg også belastet med en del psykiske problemer. Jeg er diagnosert med paranoid schizofreni. Så jeg har ofte en del problemer med å skille virkeligheten fra fantasi. Men i dag er jeg sikker på at noen har vært i leiligheten min. Selv om han ga meg nøkkelen tilbake betyr ikke det at han ikke har en kopi liggende ett sted, tenker jeg. Jeg vet ikke... han virket helt normal når jeg ringte for å slå av en prat. En annen ting jeg bet merke i, selv om det sikkert ikke betyr noe, er at det luktet parfyme utenfør døren min en kveld, som om noen har vært der. Hannes parfyme, for den kjenner jeg igjen på mils avstand. Hva tror dere foregår her... Holder jeg på å bli gal ? Anonymous poster hash: bc79a...a24 Jeg tror at med den sykdomen du har så har du lettere for å "overdrive" små hint og det føles verre ut enn det er. Har du en psykolog du snakker med til vanlig som kan hjelpe deg akkurat nå? Hvis du føler han har nøkkel til din leilighet så kan du bare bytte lås så slipper du å tenke på det i etterkant 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Hvis eksen din nå skulle forfølge deg, så tror jeg nok at du hadde sett tegn på dette i personligheten hans mens dere var sammen. Var han sykelig sjalu? Voldelig? Hvis ikke du så noen tegn da, så kan det nok være det at du har diagnosen du har.Anonymous poster hash: 71181...aac
syndra Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Jeg tviler på at noen følger deg du høres overengstelig ut.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Man kan ikke bare lage en kopi av en leilighetsnøkkel, det er det kun huseier som kan.Anonymous poster hash: 931e9...331
Raquelle Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Man kan ikke bare lage en kopi av en leilighetsnøkkel, det er det kun huseier som kan.Anonymous poster hash: 931e9...331 Kommer nå helt ann på hvor man går for å få gjort det, og hvordan lås det er på leiligheten. Jeg hadde ikke noe problem med å få laget en ekstra nøkkel til leiligheten jeg leier, da jeg fikk bare en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå