Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #1 Del Skrevet 30. mai 2004 Hallo Vi er en familie på to voksne og to barn som skal til Zakynthos om ca 14 dager. Vi skal bo på et sted som heter Kalamaki og hotellet heter Golden Sun.... Noen som har vært der? Og kan fortelle litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 30. mai 2004 #2 Del Skrevet 30. mai 2004 hei! heldige dere er var der forrige sommer, og syntes det var en kjempeplass! vi bodde i laganas, hvor det er så og si bare ungdommer og party hele døgnet. heldigvis ikke dit dere skal var ikke i kalimaki, men vil tro dette er en rolig plass som passer for familier, siden de andre plassene jeg så på øyen,utenom der vi bodde, så ut til å være små, koselige og fredelige. tips til hva dere bør gjøre: - båttur øyen rundt. fantastisk tur, hvor man får muligheten til å bade flere steder, og ikke mist, se den berømte båten men: ta med flere skift, og helst noe mat, da de kun solgte chips på iallefall den båten vi var med..og ja,ha med kikkert!!!! det savnet jeg, da det var mye fint å se inne på land mens vi seilte forbi. på turen så vi tilogmed delfiner. og, hvis dere er ultraheldige, får dere kanskje se skilpadder øya er jo kjent for sine skilpaddeturer. er sikkert fint og alt det der, men jeg dro ikke på det. både fordi at det var dyrt, og fordi jeg syntes synd i de vettskremte skilpaddene som blir stengt inne av masse turistbåter,slik at vi kan ta bilder av dem... men for all del, sikkert gøy for ungene dere burde leie en bil, og kjøre rundt øya. er maaaaaaange utrolig fine strender der. men obs; kan være farlige bølger! øyen er ganske liten, så er ikke noe problem å ta en dagstur rundt. anbefales! håper dette ga dere noen tips! rotete skrevet,men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #3 Del Skrevet 30. mai 2004 Tusen takk for masse fin info.... :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 31. mai 2004 #4 Del Skrevet 31. mai 2004 håper det var til hjelp,og at dere får en fin-fin tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #5 Del Skrevet 2. juni 2004 Nå jar jeg bestilt tur til Laganas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 2. juni 2004 #6 Del Skrevet 2. juni 2004 laganas er en kongeplass om man er ung og vil feste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #7 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja, så var vi hjemme igjen etter 14 fantastiske dager på øya Zakhyntos. Vi bodde i Kalamaki som er 5 min. kjøring fra Laganas. Anbefales for de som liker litt roligere steder der det ikke er viktig med festing hele tiden. Bodde på et hotel som heter Golden Sun. Veldig fint hotel med flotte fasiliteter. Merkelig å ligge i sengen på morningen og titte ut mot terrassen for så å se flyene som flyr forbi i lav høyde. Litt støy fra flyene men nesten mer facinerende enn plagsomt å ha de så nært. Som sagt fint hotel, men et utrolig surt personale. Og det hørte vi fra flere av gjestene. Særlig han som har ansvartet for frokosten...my gudness. Og de stive smilene fra damene i resepsjonen. Synd med et så bra utgangspunkt som dette hotellet har. Mange restauranter som virkelig har et sjarmerende personale. Prøv Olive Tree i Kalamaki. Vi møtte bare hyggelige og hjelpsomme grekere uten unntak. Lei en pedalbåt på standa, 100 meter lenger ut vil du med stor sannsynlighet se havskilpadder rundt båten. Vent litt..i løpet av 5-10 minutter kommer skilpadden opp for å trekke luft i 2-3 sekunder. Fantastisk opplevelse. Dra på dagstur med en av de mange båtene rundt øya, se det berømte vraket, svøm i grotter og er du heldig er det plutselig delfiner rundt båten. Havet er en fantastisk farge som iallefall ikke jeg har sett noe sted før. Vi leide også en Jeep i to dager og kjørte bla. opp i fjellene. Mange sjarmerende steder f.eks Lighthouse eller Maries. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå