Querido Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Ja, enkelt og greit.. Noen som har tips til å gjøre det litt mer "spennende"? Jeg vet jo at jogging ikke skal være spennende, men noe som gir meg lyst til å jogge ihvertfall. Jeg MÅ jogge, fordi jeg har et minimumskrav jeg må greie, men jeg får meg aldri til å begynne ordentlig... Det er liksom en joggetur her, og en joggetur der. Mens egentlig burde jeg jogge ihvertfall tre ganger i uka fremover. Noen tips? Eventuelt andre aktiviteter for å få bedre kondisjon? Jeg trener mye styrke ellers, og det synes jeg er gøy. Er bare jogginga som er drepen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Endre løpedistansene eller terrenget, kanskje liker du bedre høyere/lavere intensitet eller annet terren(skog, bakker, osv) Ha mål med treningen(bli raksere, gå ned i vekt, løpe konkurranseløp, osv) Finn en eller flere løpepartnere. Alternativt finn noe annet å gjøre enn jogging. Ingen må trene jogging. Anonymous poster hash: bb8d8...75a 1
Fråde Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Kanskje variere joggeruten, det hjelper på. Ellers kan du alternere mellom å jogge/spurte visse strekninger.
Querido Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2014 Takk for fine tips :-) Jeg har allerede verdens beste joggepartner som stiller til alle døgnets tider, bikkja mi! Og litt av problemet her er at jeg best liker å løpe i skog og ulendt terreng, men det er ingen brukbare plasser her jeg kan løpe, da terrenget mest består av stein(altså mange store). Jeg synes det er så grusomt kjedelig å løpe etter veien!
Lila Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Ville prøvd å finne et par spennende ruter du kan løpe. Jeg syns det er greit å variere ruten, men blir også variert av å prøve å slå min egen tid på hver enkelt rute. God musikk er et must! Ellers kan intervaller være greit innimellom
Gjest Anubiel Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Ha noe artig på øret! For tiden trener jeg meg opp til å løpe fra zombier. Det er altså kombinert treningsprogram og hørespill i en app: Zombies, run!
Gjest Nanne70 Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor skal du jogge hvis du hater det? Er det ikke bedre å finne en annen treningsform?
zse09 Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Samme som Nanne70 sier, hvorfor gidde hvis du ikke er nødt? Det som har funket for meg er å unngå asfalt og ut i skogen:) Underlaget er mye bedre også
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Hun skriver jo hun må jogge, minimumskrav hun må greie.. Anonymous poster hash: 7d6ef...ccf 2
juliane Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 For meg funker det å løpe intervaller! Tiden går veldig fort når jeg hele tiden veksler mellom å løpe og gå, og god trening er det også. Jeg veksler mellom ulike typer intervaller på mølla siden jeg syns det er enklere å styre fart og tid da, men er jo ikke noe problem når man løper ute heller.
miaw Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hvor bor du? Jeg er litt som deg. Liker best å løpe i skogen, men det blir litt for lang reiseveg (bor midt i hovedstaden) og jeg hater mølla. Så oppdaget jeg bislett stadion! Gratis å løpe både inne og ute. Deilig underflate og løpe på. Anbefales om du bor i Oslo! Endret 6. mars 2014 av miaw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå