Gjest Anonym_ Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 Jeg og kjæresten drev å snakka i dag, og det kom fram til at han synes at han hadde det bedre med eksen sin enn det han har med meg nå. Og han var visst mer glad i henne da de var sammen, enn han er i meg. Ble ordentlig lei meg jeg. Hva skal jeg gjøre? Vanskelig å fortsette et forhold med en som sier sånt.. Vet at en liknende tråd har vært oppe for ikke så lenge siden, men jeg velger å starte en ny alikevel.. Jeg har jo sagt til han at jeg har det mye bedre med han enn eksen og at jeg er mye mer glad i han enn jeg var i eksen. Men fikk ikke høre det tilbake gitt
Gjest Hel Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 Det hadde ikke jeg klart å leve med. Hadde dumpa han med en gang. :o
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2004 #3 Skrevet 30. mai 2004 neee... føler med deg Jeg hadde ikke klart og leve som " andrefiiolin"
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 Stakkar deg... :trøste: For en slem ting å si. Skjønner vedig godt at du ble lei deg. Men enten sa han det for å være slem, hevne seg eller noe? Og egentlig ikke mente det. Eller så var han bare ærlig.... :o Og da må jeg jo si at det ikke er noe godt tegn, synes nå jeg ihvertfall.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Æsj for en tosk? Hvor gammel er han? Høres ut som en fjortisvalp syns nå jeg.
Gjest the imp Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Sånt er trist å høre, og jeg synes ikke det var særlig pent sagt. Men, jeg synes heller ikke noe særlig om å sammenligne kjærester. Selv kommer jeg aldri til å trekke noen konklusjon om hvem som er best osv av eksen min og min nye kjæreste. Sånne ting kommer jo sånn an på hvor man er i livet, og det er ikke alltid man gjør det slutt med kjærester fordi man ikke har det bra. Kunne i grunn ikke falle meg inn å på den måten nærmest rakke ned på det jeg hadde med min eks-kjæreste. Likevel synes jeg kjæresten din kunne holdt kjeft dersom han virkelig føler på den måten, men likevel ønsker å være sammen med deg. Det er ikke alt det er nødvendig å si.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 Jeg spurte han ikke rett ut, men det kom frem under samtalen. Han sa: "Jeg har det veldig bra sammen med deg og jeg er veldig glad i deg, men jeg hadde det nok enda bedre sammen med eksen og var enda mer glad i henne" Men hvordan kan vi egentlig vite at hvor nåværende kjæreste er mer glad i oss enn de var i eksen, har det bedre med oss osv?
Catzy Skrevet 30. mai 2004 #8 Skrevet 30. mai 2004 Vanligvis så spør man ikke om sånt. Og så sier man det heller ikke, om man faktisk var mer glad i eksen. Så dum ting å si. Hva ville han oppnå med det? Dvs han tenkte sikkert ikke noe på det i det det ble sagt, men hvis han ikke har sagt unnskyld eller prøvd å gjøre det godt igjen, så ser det ikke ut til at han har altfor mye empati. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bli lenge i et forhold der partneren min ikke syntes jeg var best i verden. Hvor lenge klarer du det? Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #9 Skrevet 30. mai 2004 Vanligvis så spør man ikke om sånt. Og så sier man det heller ikke, om man faktisk var mer glad i eksen. Så dum ting å si. Hva ville han oppnå med det? Dvs han tenkte sikkert ikke noe på det i det det ble sagt, men hvis han ikke har sagt unnskyld eller prøvd å gjøre det godt igjen, så ser det ikke ut til at han har altfor mye empati. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bli lenge i et forhold der partneren min ikke syntes jeg var best i verden. Hvor lenge klarer du det? Catzy Han sier han ikke er glad i henne lenger nå. Men for å sammelikne forholdet han har hatt før, med det forholdet han har med meg nå, så hadde han det bedre med eksen og var mer glad i henne. Fordi hun var unik.
nyibyen Skrevet 30. mai 2004 #10 Skrevet 30. mai 2004 Han sier han ikke er glad i henne lenger nå. Men for å sammelikne forholdet han har hatt før, med det forholdet han har med meg nå, så hadde han det bedre med eksen og var mer glad i henne. Fordi hun var unik. Herreguuuud, MENN!!!!! :evil: :evil: Har opplevd det samme - AKKURAT det samme. Da vi var sammen snakket eksen min flere ganger om den "unike lidenskapen" mellom ham og en av hans eks-kjærester. Første gangen spurte jeg om hvordan hun var, andre ganger begynte han bare uoppfordret. Men vi jenter får trøste oss med det at selv om ikke kjæresten vår synes vi er så unike når vi er sammen med ham, så er det stor sjanse for at han vil rose oss opp i skyene til sin NESTE partner...
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mai 2004 #11 Skrevet 30. mai 2004 En god gammeldags drittsek som IKKE har lært seg takt og tone. Jeg selv hadde bedt han ryke og reise på flekken. For å leve sammen med en som har meg som nr 2 i livet sitt hadde jeg ikke giddet ( noe annet når det er barn i bilde). Det kan jo godt hende han ønsker seg ut av forholdet, og derfor fortalte han dette til deg. Finn deg en som har deg som nr 1 jente, for det fortjener du.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #12 Skrevet 30. mai 2004 En god gammeldags drittsek som IKKE har lært seg takt og tone. Jeg selv hadde bedt han ryke og reise på flekken. For å leve sammen med en som har meg som nr 2 i livet sitt hadde jeg ikke giddet ( noe annet når det er barn i bilde). Det kan jo godt hende han ønsker seg ut av forholdet, og derfor fortalte han dette til deg. Finn deg en som har deg som nr 1 jente, for det fortjener du. Han sier at jeg er nr. 1 i livet hans, men at forholdet til han og eksen var bedre og at han var mer glad i ho. Så siden han sammenlikner forholdene vil forholdet han hadde til ho før "vinne"
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #13 Skrevet 30. mai 2004 Så hvorfor er han ikke sammen med henne nå lenger, da? Det er en typisk ting som eksen min vil kunne si til en ny jente for å trykke henne ned! Skulle ikke forundre meg om det er samme fyr.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #14 Skrevet 30. mai 2004 Hhmm.. Synes dette høres ut som en måte å gjøre det slutt på..
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #15 Skrevet 30. mai 2004 Så hvorfor er han ikke sammen med henne nå lenger, da? Det er en typisk ting som eksen min vil kunne si til en ny jente for å trykke henne ned! Skulle ikke forundre meg om det er samme fyr. Vet ikke jeg, det ble jo slutt mellom dem.. Men er det normalt for gutter at den siste kjæresten alltid er den beste og den de har vært mest glad i? Tror det er sånn for jenter, men mulig gutter tenker annerledes
Rio Skrevet 30. mai 2004 #16 Skrevet 30. mai 2004 blah.. så kjipt sagt.. jeg har fått høre at xn min har sagt at det er to jenter han har elsket, og det var meg og hun han dumpa meg for.. er slutt mellom dem nå.. det var hun som sa det.. men det var vel litt annerledes.. du skal ikke lengte etter xn din når du er sammen med noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå