Gå til innhold

Min katt lukter avføring og går rart..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merket i dag etter at jeg tok med katten min til dyrelegen at hun luktet avføring. Hun har hatt diare et par dager i tillegg så det kan jo også være pga det. Hun går også litt rart med bakbeina, det virker kanskje som hun har vondt. Katten min vil heller ikke spise noe særlig med mindre jeg sitter å mater henne.. Noen som vet hva det kan være?

Venter på på at prøvene av nyre, lever, hemoglobin og T4 skal bli klare i morgen, men er så redd for pusen min:(

Anonymous poster hash: 6783c...4c1
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrlegen burde vel kunne svart deg på dette?

Ta en tlf og spørr? Men du venter vel på prøver, og da blir det vel en ny time.

Høres ikke bra ut, er ikke godt å se de du er mest glad i, ha det vondt.

Håper det kommer til å gå bra!

• Liker 1
Skrevet

Hørt noe fra dyrlegen? Hvordan er formen til pus i dag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørt noe fra dyrlegen? Hvordan er formen til pus i dag?

Jeg ringte tidligere i dag men de ville ikke gi ut prøvesvarene før en veterinær var ledig, så jeg venter fortsatt.. Mistenker at det er nyresvikt ettersom hun drikker litt oftere enn før og hun er relativt gammel:/

Formen hennes er ikke så noe særlig bedre og får ikke i henne mat.. Hun lukter ikke avføring i dag forresten, så tror det bare hadde noe med dagsformen i går.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Fikk tilbake prøvesvarene og prøvene var fine, så det var jo bra. Hun hadde litt anemi som vi burde holde øye med, men dette kunne også bare være en naturlig variasjon sa dyrlegen. Men hun er fortsatt stiv i beina når hun går og dårlig i magen.. Lurer på hva dette kan være? Fikk beskjed av dyrlegen å bare gi henne smertestillende over helgen til T4-prøvesvarene er kommet...

Skrevet

Håper det går bedre med pus! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...