AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg møtte en mann fra nettet for en uke siden. Det så ut til å være klaff for oss begge. Etter dette har jeg vært daglig med han. Men jeg har barn, og jobb. Derfor spurte jeg han om vi kunne treffes fredag istedet for i morgen.. Vet ikke om jeg var dum som lar det gå to dager med å treffes igjen, for han virket litt skuffet ut for det... men han sa at han kan møte meg om to dager... Det er noe som jeg reagerer på med denne daten...... Han vil på hjemmebesøk hele tiden.... Jeg gjør alt for å unngå det, for jeg er redd for å ha sex for tidlig.... Han sier foreks: Jeg kommer på besøk til deg i morgen... Også må jeg dra det ut til en tur i stedet , cafe eller andre ting.... Er dette tåpelig av meg å drøye med? Eller står det respekt av meg som er forsiktig? Hva synes dere om det? Og er det naturlig å drøye to dager innimellom slik at en ikke møtes hver dag.. siden jeg har barn og jobb osv.... ? Jeg mener at hvis han er interessert så godtar han fint det. Anonymous poster hash: 149f9...77e
sjonkelrolf Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Bare å være forsiktig det, hvis du mener du ikke er klar. Selv foretrekker jeg å møte dem ute først. Og jeg har faktisk fått kommentar på at jeg ikke nevner et ord om sex før hun tar opp temaet, hehe
kari2 Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Det er da naturlig å ikke kunne/ville møtes hver dag. Han kan jo komme på besøk uten at det blir sex av det. Når du har barn, så er det kanskje ikke så naturlig at han kommer hjem til deg så tidlig uansett, jeg vet ikke. Det er ikke alltid så lett å stadig hoste opp nye ideer til hva man kan gjøre på date, så det kan jo hende han bare tenker at det enkle er det beste. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Trådstarter: han har jobb, men ikke barn. Jeg føler at det blir for voldsomt å ta han hjem, for jeg gjorde det en gang og da prøvde han seg med en gang. Og ikke gøy å si: vente hele tiden. Men jeg har aldri sett hjemmet hans. Og forventer invitasjon der og, for han har vært hos meg. Han må bevise at han er seriøs. Anonymous poster hash: 149f9...77e
Gjest Blomsterert Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 For det første : du har sex når du selv ønsker det og føler det riktig. Det er uvesentlig om andre syns du er treig eller ikke. For det andre er det vel ikke et must å treffe hverandre h v e r dag?? Det tredje er at han er frekk som inviterer seg selv. Og du må lære deg å vite hva du vil.
Gjest Eurodice Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Her hadde jeg backet ut temmelig snart. Denne mannen er ikke seriøs. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Dumt spørsmål, men er han norsk? Anonymous poster hash: fafe0...45b
Ferny Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Dumt spørsmål, men er han norsk? Anonymous poster hash: fafe0...45b Hvordan er det relevant? Uansett - det er ikke normalt å ha tid til å treffes hver dag, og det er noe folk respekterer og er klar over. Jeg hadde stusset om han aldri hadde andre ting å ta seg til enn å henge med meg. Hjemmedate betyr ikke nødvendigvis sex. Det er et rimelig alternativ til å gå ut og spise etc. hele tiden. Hehe. I hvert fall for studenter og unge voksne. Vet ikke hvor "intens" datingen har vært i forhold til tid sammen.... men sex er jo en del av datingen på et eller annet tidspunkt. Det virker som om han er mer klar enn deg - jeg hadde prøvd å si noe om det til han. Si at du venter med sex til du er trygg på han, eller vet han er noe å satse på etc. Det er en ærlig sak. Og da får du i hvert fall vite hva han er ute etter. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Jeg møtte en mann fra nettet for en uke siden. Det så ut til å være klaff for oss begge. Etter dette har jeg vært daglig med han. Men jeg har barn, og jobb. Derfor spurte jeg han om vi kunne treffes fredag istedet for i morgen.. Vet ikke om jeg var dum som lar det gå to dager med å treffes igjen, for han virket litt skuffet ut for det... men han sa at han kan møte meg om to dager... Det er noe som jeg reagerer på med denne daten...... Han vil på hjemmebesøk hele tiden.... Jeg gjør alt for å unngå det, for jeg er redd for å ha sex for tidlig.... Han sier foreks: Jeg kommer på besøk til deg i morgen... Også må jeg dra det ut til en tur i stedet , cafe eller andre ting.... Er dette tåpelig av meg å drøye med? Eller står det respekt av meg som er forsiktig? Hva synes dere om det? Og er det naturlig å drøye to dager innimellom slik at en ikke møtes hver dag.. siden jeg har barn og jobb osv.... ? Jeg mener at hvis han er interessert så godtar han fint det. Anonymous poster hash: 149f9...77e Det der hørtes slitsomt ut :-P. Jeg tenker at det fint går an å drøye et par dager når det er i en så tidlig fase. Veldig hyggelig at du har funnet deg en hvor det har klaffet da. For meg er det viktig å la ting få litt tid til å begynne med :-) Anonymous poster hash: ff0fe...f18 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Trådstarter: - det er slitsomt når jeg føler at han inviterer seg selv hjem til meg hele tiden.... Det er ikke alltid lett å si nei heller, for jeg kunne jo ønske at han er den rette.... og er redd at han vil kutte meg ut hvis jeg ike viser interesse nok. Men samtidig så ser jeg at det er gjerne galt å tenke sånn...... Jeg får prøve å holde han utenfor hjemme til jeg kjenner han bedre. For jeg vet at ellers ender dette bare i tull. Er han interessert så aksepterer han dette. Hvis ikke så er han ingenting å samle på. Nå spurte han om å treffe meg i morgen. Jeg sa ja. Da kommer jeg hjem til deg etter jobben sa han. Som om det var en selvfølge at jeg skule ha han innenfor dørene så tidlig..... Jeg sa at vi kunne gå en tur. Han vil sikkert prøve seg på å komme inn på besøk til meg før turen, så jeg må finne på noe lurt... si at vi kan møtes en eller annen plass eller noe.... Dette var litt slitsomt, for jeg har blitt såret og utnyttet før - ikke igjen! Derfor er det viktig med grenser! Anonymous poster hash: 149f9...77e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Dumt spørsmål, men er han norsk? Anonymous poster hash: fafe0...45b Trådstarter: han er norsk. Anonymous poster hash: 149f9...77e
Nettinettet Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Trådstarter: - det er slitsomt når jeg føler at han inviterer seg selv hjem til meg hele tiden.... Det er ikke alltid lett å si nei heller, for jeg kunne jo ønske at han er den rette.... og er redd at han vil kutte meg ut hvis jeg ike viser interesse nok. Men samtidig så ser jeg at det er gjerne galt å tenke sånn...... Jeg får prøve å holde han utenfor hjemme til jeg kjenner han bedre. For jeg vet at ellers ender dette bare i tull. Er han interessert så aksepterer han dette. Hvis ikke så er han ingenting å samle på. Nå spurte han om å treffe meg i morgen. Jeg sa ja. Da kommer jeg hjem til deg etter jobben sa han. Som om det var en selvfølge at jeg skule ha han innenfor dørene så tidlig..... Jeg sa at vi kunne gå en tur. Han vil sikkert prøve seg på å komme inn på besøk til meg før turen, så jeg må finne på noe lurt... si at vi kan møtes en eller annen plass eller noe.... Dette var litt slitsomt, for jeg har blitt såret og utnyttet før - ikke igjen! Derfor er det viktig med grenser! Anonymous poster hash: 149f9...77e Hvis du synes en person er masete og får deg til å føle deg ukomfertabel/usikker, er det egentlig noe du vil bruke tid på? 2
Gjest Whitestripes Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Virker som dere ikke er helt på linje. Du vil ta det rolig og pent og vente med sex, mens han tydeligvis er veldig ivrig på å få deg til sengs. Sier som Nettinettet: Er du sikker på at du vil dette? 1
Sign Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Trådstarter: - det er slitsomt når jeg føler at han inviterer seg selv hjem til meg hele tiden.... Det er ikke alltid lett å si nei heller, for jeg kunne jo ønske at han er den rette.... og er redd at han vil kutte meg ut hvis jeg ike viser interesse nok. Men samtidig så ser jeg at det er gjerne galt å tenke sånn...... Jeg får prøve å holde han utenfor hjemme til jeg kjenner han bedre. For jeg vet at ellers ender dette bare i tull. Er han interessert så aksepterer han dette. Hvis ikke så er han ingenting å samle på. Nå spurte han om å treffe meg i morgen. Jeg sa ja. Da kommer jeg hjem til deg etter jobben sa han. Som om det var en selvfølge at jeg skule ha han innenfor dørene så tidlig..... Jeg sa at vi kunne gå en tur. Han vil sikkert prøve seg på å komme inn på besøk til meg før turen, så jeg må finne på noe lurt... si at vi kan møtes en eller annen plass eller noe.... Dette var litt slitsomt, for jeg har blitt såret og utnyttet før - ikke igjen! Derfor er det viktig med grenser! Anonymous poster hash: 149f9...77e Mulig JEG er treig, men jeg synes det har skjedd veldig mye i løpet av en uke? Når du beskriver ting høres det ut som om dere har kjent hevrandre i månedsvis. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Trådstarter: ting går så altfor fort ja... Anonymous poster hash: 149f9...77e
Betty Blue Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Back ut nå.... Jeg får en dårlig magefølelse. Han virker opptatt av å ha kontrollen, og tar ikke hensyn til hva du vil siden han ikke spør, men bare sier at slik gjør vi det. Med barn i bildet, så synes jeg nesten det er mye å møtes tre ganger per uke...! Endret 7. mars 2014 av Ibsenfrue 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Back ut nå.... Jeg får en dårlig magefølelse. Han virker opptatt av å ha kontrollen, og tar ikke hensyn til hva du vil siden han ikke spør, men bare sier at slik gjør vi det. Med barn i bildet, så synes jeg nesten det er mye å møtes tre ganger per uke...! Trådstarter: jeg synes det ble litt stress hele greien..... Jeg prøver å holde han mest mulig på avstand, og finne ut av det. Jeg merker a jeg er blitt slik at jeg trenger å gå rolig frem, trenger pusterom, trenger tid.... Barna går foran kjæreste. Men livet skal gå videre, men jeg trenger mye tid med barna og ) Anonymous poster hash: caa3b...327
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Trådstarter: jeg synes det ble litt stress hele greien..... Jeg prøver å holde han mest mulig på avstand, og finne ut av det. Jeg merker a jeg er blitt slik at jeg trenger å gå rolig frem, trenger pusterom, trenger tid.... Barna går foran kjæreste. Men livet skal gå videre, men jeg trenger mye tid med barna og ) Anonymous poster hash: caa3b...327 De fleste (oppegående) mennesker forstår at personer med barn setter dem først, og at det er unaturlig at barna i det hele vet at mor/far dater noen før etter flere mnd. At barna treffer ny partner før etter 1/2 - 1 år (altså etter at det er stabilt) er også ikke bra. Så at denne mannen tar så lett på at du har barn (som han vil bli stefar til) er et meget dårlig tegn. At han går ut fra at du kan treffe han i det hele tatt mens barna er hos deg er også et dårlig tegn. Slike treff bør finne sted når barna er med venner/slektninger/på trening/med sin far. Om du ser etter en sexpartner så er nok denne mannen altfor needy. Og om du ser etter en stefar så er han nok altfor umoden. Bedre lykke neste gang. Anonymous poster hash: 6bfd9...45d
stortsettglad Skrevet 7. mars 2014 #20 Skrevet 7. mars 2014 http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/article758379.ece Kjente igjen mange av tegnene i det du forteller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå