Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til Barcelona til våren og trenger tips til bra klesbutikker der. Er på jakt etter bra kvalitet uten at det koster for mye, noe a la Massimo Dutti. Det jeg er ute etter er skjørt, bukser og bluser i klassisk stil, men gjerne med litt farger. Og kjoler selvfølgelig ;) Noen som har gode shoppingtips?

Anonymous poster hash: 5b3c0...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg svarer på spørsmålet, vil jeg gjerne legge ved det første jeg tenkte da jeg så tråden - hva går man i? Vet ikke om det her er noe du i det hele tatt lurer på, og sier det ikke for å være belærende... Tingen er at jeg mange ganger har merket at nordmenn som går rundt i Barcelona LYSER OPP på lang vei. Sånn i fall noen ikke vet hvem de skal rane, så går det masse norske jenter rundt og nærmest skriker "det er meg!"... Derav et råd du ikke har bedt om; prøv å se ut som om du er spansk. Bedre service og mindre utsatt for ran... Trodde det var det tråden handlet om da jeg så den, så klarte ikke la være å få det med her... :fnise:

Så, til saken... Det kommer helt an hva du er ute etter. Ser du skriver noe om klassisk stil og god kvalitet, men det kan variere veldig med hva folk tenker når de sier det. Kan du vise til noe konkret? :) Bilde av stil du liker, f.eks.?

"Litt farger" er vel ikke helt Desigual, men vil gjerne legge dem til likevel. Har sett så utrolig mange vakre kjoler der! Selv om de er veldig fargerike, er det veldig mange som klarer å få dem til å gå bra med en ellers klassisk og elegant stil i det landet, så kan være verdt å sjekke ut. Ellers har du ekstremt mange butikker som ligger rundt La Rambla. Nede ved havnen, er det et gigantisk kjøpesenter, men her husker jeg ikke noe som passer konkret til det du beskriver over her. Det er uansett greit å være klar over at stedet finnes, rett og slett fordi de stort sett er åpen på søndager o.l. i motsetning til resten av butikkene.

Det du også kan gjøre, er å sjekke ut gatene som ligger rundt Placa de Catalunya - ikke bare La Rambla. Er veldig korte avstander mellom butikkene, så jeg tror du scorer best på å rett og slett bare gå nedover gatene og se inn vinduer. Vet det er et kjøpesenter rett ved Placa de Catalunya som har mange kjente merker på tilbehør til en grei penge, men igjen - vet ikke helt hva du ser etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...