Zienna Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Som ny-singel, etter mange års ekteskap, har jeg oppdaget at jeg ikke vet hvordan jeg skal flørte.. Jeg er utadvendt, og kommer lett i kontakt med folk, både kvinner og menn. Er jeg alene på reise eller i en bar, står jeg sjelden alene lenge. Menn tar kontakt, det er ikke problemet. De blir bare så veldig seriøse.. altfor fort. Kan "feilen" være at jeg er for hyggelig? For lite spennende? Er det noe jeg kan gjøre?
Nettinettet Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Hva mener du med at de blir veldig seriøse alt for fort?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Vær blid, sprudlende og imøtekommende når det er noen du liker. Det er veldig lite som skal til. Sannsynligvis kan du det allerede, uten at du vet om det :-). At menn blir seriøse så altfor fort er vel ikke unormalt, tror jeg? Det er sikkert forskjell på oss menn, men jeg har nok dessverre gått i den fellen selv noen ganger :-P. Anonymous poster hash: 5b87e...355
Zienna Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2014 Hva mener du med at de blir veldig seriøse alt for fort?At de raskt begynner å snakke om jobb og ambisjoner.. Kanskje bør jeg ikke si hva jeg selv jobber med? Selv om de spør..
Zienna Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2014 Vær blid, sprudlende og imøtekommende når det er noen du liker. Det er veldig lite som skal til. Sannsynligvis kan du det allerede, uten at du vet om det :-). At menn blir seriøse så altfor fort er vel ikke unormalt, tror jeg? Det er sikkert forskjell på oss menn, men jeg har nok dessverre gått i den fellen selv noen ganger :-P. Anonymous poster hash: 5b87e...355 Jeg er blid, glad og imøtekommende, generelt. Snakker med alle, og har ingen problemer med small.talk. Er ikke dama som "danser på bordet", riktignok En mannlig venn sa at jeg burde "flagge" mer at jeg er "på markedet" og interessert.. Men neimen om jeg vet hvordan jeg gjør det.. Han nevnte også at jeg kan kle meg mer sexy..
Gjest Nordavind Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 (endret) At de raskt begynner å snakke om jobb og ambisjoner.. Kanskje bør jeg ikke si hva jeg selv jobber med? Selv om de spør.. .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
Nettinettet Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 At de raskt begynner å snakke om jobb og ambisjoner.. Kanskje bør jeg ikke si hva jeg selv jobber med? Selv om de spør.. Men det er bare en normal prosess i dette landet når man blir kjent med noen. Det betyr ikke at de er seriøse, det betyr bare at de ønsker å dele litt informasjon om seg selv. Men ut i fra det du skriver så tenker jeg at du egentlig ikke ønsker å bli kjent med noen, du ønsker bare sex?
Zienna Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2014 Mange menn kommer i skrytemodus og begynner å snakke jobb, ambisjoner, inntekt etc ganske fort. Det er også en del menn som ikke vet hvordan/hva de skal snakke med kvinner om. Kvinner generelt er flinkere til å flørte. Det du evt kan gjøre er å være mer leken, mer avslappet når du snakker med menn, og hvis du synes de blir for seriøse så kan du skifte emne. Eller skifte samtalepartneren Venter du på at menn skal ta kontakt eller tar du kontakt selv? Må innrømme at jeg aldri tar direkte kontakt selv. Heller sånn at jeg plasserer meg slik at jeg "naturlig" kommer i prat. Du bekrefter egentlig det jeg har tenkt, at jeg kan leke mer (avslappet er jeg). Det må jeg øve meg på
Zienna Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2014 Men det er bare en normal prosess i dette landet når man blir kjent med noen. Det betyr ikke at de er seriøse, det betyr bare at de ønsker å dele litt informasjon om seg selv. Men ut i fra det du skriver så tenker jeg at du egentlig ikke ønsker å bli kjent med noen, du ønsker bare sex? "Bare sex" er en feil formulering. Jeg søker ikke menn med soveromsblikk, men heller ikke den som vil ha et fast forhold fort som svint. Finnes der en mellomting, mon tro? Jeg savner å flørte, og å bli mer kjent med en mann etter hvert. "Alt" behøver ikke å bli servert med en gang. Jeg kan like å bli kjent med en mann gradvis.
Gjest Ninab Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Denne tråden må følges tror jeg... Jeg har MYE å lære innen flørt 2
Gjest Nordavind Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Jeg kan holde et kurs for dere. Bindende påmelding.
Nettinettet Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 "Bare sex" er en feil formulering. Jeg søker ikke menn med soveromsblikk, men heller ikke den som vil ha et fast forhold fort som svint. Finnes der en mellomting, mon tro? Jeg savner å flørte, og å bli mer kjent med en mann etter hvert. "Alt" behøver ikke å bli servert med en gang. Jeg kan like å bli kjent med en mann gradvis. Jeg tror kanskje du bare tar ting litt mer seriøst enn de er når de deler informasjon om seg selv. Eventuelt så kan du heller leke litt med de som har litt mer soveromsblikk en periode for å få førtet litt skikkelig. Pass på at du har utrigning, slenger litt med håret, bøyer hodet bakover og fniser og ler masse.. kanskje blafrer litt med øyenvippene også.. da skal jeg love deg at de som vil ta deg med storm for litt sengekos dukker opp.. flørt og kos deg og så går du videre når de tror de skal få sengekosen..
Gjest .-L-. Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Du kan jo alltids flørte med blikk og smill. Jeg er veldig glad i tullesnakk. Er basicly at man bare finne på masse random stuff om alt mulig Man sier jo også det på en slik måte at den du snakker med forstår at det er tull. Man kan begynne å si: L: Duuuu, vet du at det bordet der er helt spesielt.. Dame: Å?, hva er spesielt med det? L: Det er kjøpt på Ikea... Neida, nå skal jeg si deg, det var faktisk en fyr på fest her som curse på det og alle som tar på det nå, blir... Dame: Blir hva. L: Sykt begeistret for ostekake! Er du glad i kake? Og sån kan man forsette i det uendelige.. Har egentlig ikke så mye å si hva man sier så lenge man har god energi, bruker pauser osv på en god måte. Funker ikke bra på seriøse folk for de forstår ikke at man tuller Jeg lærte en fyr hvordan man gjør dette og vi hadde det skikkelig gøy på byn med det Har også en kamerat som er helt syk på det Er skikkelig artig.. Endret 7. mars 2014 av .-L-. 1
Gjest Ninab Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Jeg kan holde et kurs for dere. Bindende påmelding.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Du kan jo alltids flørte med blikk og smill. Jeg er veldig glad i tullesnakk. Er basicly at man bare finne på masse random stuff om alt mulig Man sier jo også det på en slik måte at den du snakker med forstår at det er tull. Man kan begynne å si: L: Duuuu, vet du at det bordet der er helt spesielt.. Dame: Å?, hva er spesielt med det? L: Det er kjøpt på Ikea... Neida, nå skal jeg si deg, det var faktisk en fyr på fest her som curse på det og alle som tar på det nå, blir... Dame: Blir hva. L: Sykt begeistret for ostekake! Er du glad i kake? Og sån kan man forsette i det uendelige.. Har egentlig ikke så mye å si hva man sier så lenge man har god energi, bruker pauser osv på en god måte. Funker ikke bra på seriøse folk for de forstår ikke at man tuller Jeg lærte en fyr hvordan man gjør dette og vi hadde det skikkelig gøy på byn med det Har også en kamerat som er helt syk på det Er skikkelig artig.. Hadde noe kjørt den på meg hadde jeg ikke blitt lenge. Greit nok at man skal flørte, men trenger ikke gå ned på 13 års nivå for og gjøre det eller "tulle". Anonymous poster hash: 6a17a...7a6
Gjest black nailpolish Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Du kan jo alltids flørte med blikk og smill. Jeg er veldig glad i tullesnakk. Er basicly at man bare finne på masse random stuff om alt mulig Man sier jo også det på en slik måte at den du snakker med forstår at det er tull. Man kan begynne å si: L: Duuuu, vet du at det bordet der er helt spesielt.. Dame: Å?, hva er spesielt med det? L: Det er kjøpt på Ikea... Neida, nå skal jeg si deg, det var faktisk en fyr på fest her som curse på det og alle som tar på det nå, blir... Dame: Blir hva. L: Sykt begeistret for ostekake! Er du glad i kake? Og sån kan man forsette i det uendelige.. Har egentlig ikke så mye å si hva man sier så lenge man har god energi, bruker pauser osv på en god måte. Funker ikke bra på seriøse folk for de forstår ikke at man tuller Jeg lærte en fyr hvordan man gjør dette og vi hadde det skikkelig gøy på byn med det Har også en kamerat som er helt syk på det Er skikkelig artig.. Det der er bare cheesy.. Endret 7. mars 2014 av black nailpolish
Gjest .-L-. Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hadde noe kjørt den på meg hadde jeg ikke blitt lenge. Greit nok at man skal flørte, men trenger ikke gå ned på 13 års nivå for og gjøre det eller "tulle". Anonymous poster hash: 6a17a...7a6 Det går ikke hvis man ikke har noe kjemi med vedkommende, og det er ikke så smart å gjøre det med en gang Greit å være litt normal først Så er det noen som ikke synes det er artig, men det merker man egentlig veldig fort på personen. Da lar man bare være.. Endret 7. mars 2014 av .-L-.
Gjest Ninab Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 I morgen kveld passer fint for min del Isj, jeg jobber.. det var synd! En annen gang da
Zienna Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 7. mars 2014 Jeg tror kanskje du bare tar ting litt mer seriøst enn de er når de deler informasjon om seg selv. Eventuelt så kan du heller leke litt med de som har litt mer soveromsblikk en periode for å få førtet litt skikkelig. Pass på at du har utrigning, slenger litt med håret, bøyer hodet bakover og fniser og ler masse.. kanskje blafrer litt med øyenvippene også.. da skal jeg love deg at de som vil ta deg med storm for litt sengekos dukker opp.. flørt og kos deg og så går du videre når de tror de skal få sengekosen.. Den tar jeg! Skal jeg få de seriøse mindre seriøse, så må jeg altså dytte puppene til mellom-ørene-posisjon. Få dem til å endre fokus..mennene altså Greit med hårslenginga også, men desto verre med fnisinga og øyevippeblafring.. Er seriøst redd for at det vil ende i en ikke veldig feminin latterkule... Ikke av ham, men av meg selv!..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå