Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #1 Skrevet 30. mai 2004 jeg er i et forhold med en snill og god gutt, vi stolerpå hverandre og drar ofte ut hver for oss med våres venner, dra på byen er greit ut og spise og slikt, men vi tillater ikke at vi drar hver for osspå utesteder og drikker, da skal vi dra sammen... ingen vits å kicke på dette, det er en avtale vi har og jeg er så fult enig i den, ting kan lett skje når man er ute og har litt innabords.. men saken er, på fredag var han hjemme og jeg bestemte meg for å dra ut med noen venner, vi dro å spiste god mat og ble sittende der og drikke litt.. etterpå bestemte vi oss for å gå litt for det var så fint vær ute..vi gikk gjennom byen og landet på en bar, litt avsidiges. jeg tenkte shit ingen får vite det og jeg trenger ikke si det til han. men imorges ble vi liggende å snakke om akkurat dette og han syntes nå jeg kom ganske sent hjem til å bare sitte på en restaurant.. greit nok jeg fikk visket det vekk fra tankene hans. men så sa han noe om at, alle venna mine var i byn den samme dagen.. og min samvittighet rant nesten over. skulle jeg si det? om jeg gjorde det så vet jeg at dagen blir et helvte og min tillitt er ødelagt! men det er da enda verre at han får vite det fra noen bekjente. eller skal jeg bare gå stille hen og late som ikke noe?
L@dy Skrevet 30. mai 2004 #2 Skrevet 30. mai 2004 Jeg synest det muligens er på tide å revurdere noen avtaler i forholdet deres. Sånn som jeg forstår det får dere ikke lov av hverandre å gå på pub eller nattklubb med gode venner. Fordi da kan "ting skje"....Men dere stoler på hverandre. Selfølgelig, er det sånn begge vil ha det og begge synest det er ok så har jo du "brutt" denne nå. Tja, jeg vet ikke hvor "alvorlig" det er. Du gjorde jo ikke noe gale, sånn annet enn å ha det morro med venner. Om du skal si det, blir jo opp til deg er vankslig å si hva jeg hadde gjort, fordi et sånt forhold kunne jeg ikke hatt. Men om du vet at dagen blir et helvete, tja da får du bare "kype til korset" og si du aldri mer skal gjøre det. Men altså...dere stoler på hverandre så da burde det vel gå bra.
*M* Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 Jeg forstår ikke helt denne avtalen, men dersom han virkelig er glad i deg så forstår han vel? Du har jo ikke vært utro!!!
Gjest Poirot Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Enig i avtalen? Du brøt den jo med viten og vilje "fordi det ikke var så farlig i akkurat dette tilfellet". Ja, da synes jeg du burde fortelle ham det. Hvis ikke er det bare et bevis på at dere ikke kan stole på hverandre (hvilket det for meg uansett ikke høres ut som at dere gjør, når slike avtaler er nødvendig) fordi du lyver og skjuler ting.
nyibyen Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Høres ut som en merkelig avtale. Jeg og samboeren gikk stort sett ut sammen (oss to eller med felles venner), vi ville det, begge er glade i å sitte på pub og prate og ta en øl eller tre. Så var det EN gang han skulle ut alene (skolereunion), det var et arrangement uten følge. Jeg tenkte ikke spesielt over det, men tenkte bare at det var nesten første gangen han skulle på fest og ikke jeg. Og hva skjer? Jo han treffer en annen jente og gjør det slutt med en gang. Etter ett år som samboere. MANNFOLK!!!!!!! :evil: Men jeg kunne jo ikke ha sagt at han ikke fikk gå på den festen pga at jeg ikke var med, heller.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 der har du eksemplet... det kan gå galt. og jeg mener når man går ut hver for seg tar seg litt drikke og er i feststemning.. kan alt skje..og det erjo du et levende bevis på
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #8 Skrevet 30. mai 2004 Det kan gå galt på skolen/ jobben og, men man kan ikke nekte samboere å gå der for det! Dessuten skjer det ingenting med mindre man selv lar det skje!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mai 2004 #9 Skrevet 30. mai 2004 Ja, du bør fortelel det, og spesielt om du vil at han skal stole på deg i ved en senere anledning. Uansett er det sikkert en for mange som ahr sett deg på denne pub`n, og den ene personen kan fint fortelle han at du var der. Men jeg syns også dere bør diskutere hvor mye dere egentlig stoler på hverandre, for beklager i mine øyne er det ikke mye. Klarer en ikke å være trofast i full tilstand har en kanskje ikke møtt på den rette. Og da er det kanskje like lurt å finne en annen å dele livet med.
Rapitap Skrevet 30. mai 2004 #10 Skrevet 30. mai 2004 Enig med Poirot og andre som mener du bør si det. At det er en merkelig avtale dere har inngått ...vel det er jo ingen overdrivelse.
Gjest Gjest12345676 Skrevet 30. mai 2004 #11 Skrevet 30. mai 2004 Uansett hvor teit eller ikke avtalen er, er det i og for seg ikke noe poeng her. Du har brutt en avtale som du selv har vært med på å inngå. Da synes jeg at du skal fortelle det til partneren din. Du bør tenke over om du vil fortsette med denne avtalen. Hvis du velger det, bør du passe på slik at du ikke gjør dette igjen, for da blir det ikke vits med noe avtale i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå