AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg sitter hjemme flere kvelder i uka, og begynner å bli litt lei av det. Vil komme meg ut, være i aktivitet og møte folk. Hva gjør dere på fritiden? Anonymous poster hash: 5558f...45f
roberta Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Trener meg selv og hunden, surfer på nettet, leser bøker, ser film, er sammen med venner og familie.
OppNedPåAlt Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Selv på fritiden bruker jeg noe tid på skole, jeg trener meg selv og hunden, jeg går turer, jeg dykker, jeg leser bøker, ser serier, slapper av, på fritiden rydder jeg også ofte leiligheten... Og jeg er med venner, går på kino i ny og ne
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 jeg trives godt alene så i ukedagene er jeg helst for meg selv hjemme, ser tv,leser ol. noen ganger besøker jeg venner. har jeg fri dagen etter tar jeg meg gjerne ei øl eller 5. enten med venninner/kompiser men også alene noen ganger. kommer ann på hva jeg har behov for der og da:) Anonymous poster hash: 638da...dce
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Drekker meg snydens på rødsprit. Anonymous poster hash: c30d6...ca2 1
Lila Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Ser på serier, leser, trener, er med kjæresten og venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå