Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

nå skal samoeren min ut på byen igjen, som vanlig. jeg bare vil vite om det er jeg som er helt på tryne eller om dere andre hadde reagert på samme måte som meg..
med en gang han fortalte at han skulle ut på byen så ble jeg lei meg med en gang, han går ut hver torsdag om hver gang han har fri fra jobben (jobber på et utested sammen) og tar selvfølgelig aldri meg med... jeg har da vært ute aleine sammen med veninner to ganger etter sommer. for noen helger siden skulle jeg ut på en lørdag fordi jeg hadde fri og da var det sure miner.

han sier han ikke vil ha meg med fordi at han ikke liker den jeg blir når jeg blir full, men jeg sier at jeg ikke trenger å drikke meg full, trenger ikke drikke noe engang. jeg har bare så utrlog lyst å bli med han ut på byen en gang i blandt (hvertfall når han går ut så mye som han gjør)

når han er ute blir jeg bare så urolig og lei meg og uønsket. han har vært en drittsekk mot meg før, da han gikk ut heeeele tiden uten meg, var utro osv. og jeg er redd for at dette skal skje igjen og jeg liker virkelig ikke tanken på at han er på byn uten meg tilstede. han kommer jo selvfølgelig hjem hver gang men likevel. jeg bare føler meg deprimert hele tiden...
jeg føler at han lever livet, mens jeg bare er konemor som ligger hjemme urolig og lei seg... hva tenker dere? er jeg urimelig ?

Anonymous poster hash: 298ac...15c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes det er veldig rart at han ALDRI vil ha deg med... Eg synes det er kjekt å gå ut med veninner, og min samboer synes det er kjekt å gå ut med kompiser, men vi liker også å gå ut sammen! :) Vi er ikkje sånn som må klenge på kvarandre og kline framfor andre, og eg er ganske lett å ha med siden eg kommer i prat med dei fleste. Så han treng ikkje underholde meg.

Sjølv om min samboer skal noko som eg kanskje ikkje er så interessert i, ein konsert med musikk eg ikkje liker, sjå fotballkamp e.l. så spør han av og til. Og om eg sier eg vil vere med, så får eg det! Eg går ofte på jam og synger og spiller sammen med andre musikere. Det er ikkje han så glad i, men eg spør alltid om han vil vere med likevel. Han er alltid velkommen med, og eg er alltid velkommen til å vere med han.

Korleis er forholdet ellers? Eg synes jo det er veldig rart at han absolutt MÅ gå ut uten deg... Virker veldig merkelig...

AnonymBruker
Skrevet

Han kan da ikke nekte deg å reise ut? Om han skal ut så hadde jeg reist på samme utested som han. Å ikke vil ha deg med ut pga du blir merkelig når du er full, er bare en dårlig unnskyldning for noe.

Anonymous poster hash: bd436...942
Gjest navnelapp
Skrevet

Denne mannen hadde eg ikkje brukt mykje tid på, nei.

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, hadde faktisk bare droppet en som hadde fått meg til å føle med uønsket

Skrevet

Han vil framstå som singel når han er ute... Dette bekreftes ytterligere da han har vært utro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært utro. Alt jeg trengte å lese, før jeg tenkte at jeg ikke hadde ønsket å fortsette forholdet.

Anonymous poster hash: b4a10...45d
AnonymBruker
Skrevet

nå skal samoeren min ut på byen igjen, som vanlig. jeg bare vil vite om det er jeg som er helt på tryne eller om dere andre hadde reagert på samme måte som meg..

med en gang han fortalte at han skulle ut på byen så ble jeg lei meg med en gang, han går ut hver torsdag om hver gang han har fri fra jobben (jobber på et utested sammen) og tar selvfølgelig aldri meg med... jeg har da vært ute aleine sammen med veninner to ganger etter sommer. for noen helger siden skulle jeg ut på en lørdag fordi jeg hadde fri og da var det sure miner.

han sier han ikke vil ha meg med fordi at han ikke liker den jeg blir når jeg blir full, men jeg sier at jeg ikke trenger å drikke meg full, trenger ikke drikke noe engang. jeg har bare så utrlog lyst å bli med han ut på byen en gang i blandt (hvertfall når han går ut så mye som han gjør)

når han er ute blir jeg bare så urolig og lei meg og uønsket. han har vært en drittsekk mot meg før, da han gikk ut heeeele tiden uten meg, var utro osv. og jeg er redd for at dette skal skje igjen og jeg liker virkelig ikke tanken på at han er på byn uten meg tilstede. han kommer jo selvfølgelig hjem hver gang men likevel. jeg bare føler meg deprimert hele tiden...

jeg føler at han lever livet, mens jeg bare er konemor som ligger hjemme urolig og lei seg... hva tenker dere? er jeg urimelig ?

Anonymous poster hash: 298ac...15c

Forskjellsbehandling de luxe.

"Tyv trur at alle stel" er det noe som heter. Han tåler ikke at du går på byen, men du skal tåle det når han har vært utro og alt?

Han liker ikke den du er når du blir full? Dårlig unnskyldning for å "nekte" deg å gå ut på byen.

Bare gå ut på byen som du selv ønsker.

Har ei venninne som opplevde å bli "nektet" av sin type å gå ut på byen fordi hun ble så "rar" av å drikke. Han var en kontrollfreak uten like, og jeg er så glad for at de ikke er sammen lengre. Ufyselig oppførsel!

Anonymous poster hash: 87141...5a8

Skrevet

Oj shit! Eg såg ikkje at du skreiv han har vore utro! Det bekrefta jo mistanken min.. Då vil eg tru han ikkje vil ha deg med ut fordi han skal flørte og gjøre som han vil på byen. Og at du ikkje får gå ut når du vil uten at han protesterer.. For ein dust av ein mann. Ikkje mykje å samle på! Ingen fortjener å ha det sånn!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, TS! Korleis går det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...