lindasc Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Meg og min kjæreste har vært sammen i snart 2 år. Vi har bodd sammen i NY hele denne perioden, for under 2 mnd siden bestemte vi oss for at det var best at jeg dro hjem igjen, da jeg ikke hadde det så bra der nede. Dette forstod han, og han sa at vi skulle komme oss gjennom det, og at han uansett skulle komme hjem om ikke lenge og ta siste del av skolen over nettet. Vi har klart oss med avstanden veldig lenge, også plutselig så fikk jeg en tlf, hvor han gråt og sa han ville slå opp. Jeg ble helt i sjokk!! Vi hadde store planer om at han skulle komme hjem, vi skulle flytte inn sammen, og han har til og med spurt pappa om jobb i firmet hans. Grunnen var at han ikke har følelser for meg lengre og at han ikke så en framtid med meg. For under en mnd siden, sa han for første gang at han elsket meg. Jeg er helt i sjokk og skjønner ikke hvordan dette kunne skje meg! Vi hadde jo det så bra sammen! Denne mannen var min livskjærlighet, den jeg skulle gifte meg med og få barn med. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg videre. Han sa han ville snakke ut om det når han kommer tilbake til norge om 3 uker. Men jeg er livredd for å treffe han, livredd for å bli mer såret enn det jeg allerede er. Da jeg har ett håp om at han kansje ombestemmer seg når han ser meg. Hva burde jeg gjøre? Jeg er så langt nede at jeg ikke klarer å spise, sove eller gjøre noe. Jeg har det rett og slett helt forferdelig og hater det at han har såret meg, og hater at han gjorde dette etter alle framtidsplanene vi har lagt sammen. Tror dere at det kansje er en sjangs for at han ombestemmer seg? en sjangs for at han angrer? avstanden gjør jo at man misser følelser.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Kanskje han er homofil..? Anonymous poster hash: 13cd3...3f8
Gjest BettyBoop Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Kanskje han er homofil..?Anonymous poster hash: 13cd3...3f8 trenger ikke være homofil bare fordi han har truffet en annen... 1
Nordis Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Han kunne vel i det minste ha ventet til han kom til Norge om tre uker - og tatt det ansikt til ansikt? Stakkars deg!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 trenger ikke være homofil bare fordi han har truffet en annen... Hvor står det at han har truffet en annen..? Anonymous poster hash: 13cd3...3f8
lindasc Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2014 Han er verken homofil eller har truffet noen andre. Han bare ville rett og slett ikke være i ett forhold mer. Det jeg egentlig spør om, er om dere tror at dere er noen som helst sjangs på om han kansje får tilbake følelsene når han ser meg? Eller om dette er noe som er helt utenkelig og jeg bare legge det fra meg.
Gjest BettyBoop Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Hvor står det at han har truffet en annen..?Anonymous poster hash: 13cd3...3f8 det står ikke men jeg går ut fra at det er det som er den sannsynlige grunnen
Gjest BettyBoop Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Han er verken homofil eller har truffet noen andre. Han bare ville rett og slett ikke være i ett forhold mer. Det jeg egentlig spør om, er om dere tror at dere er noen som helst sjangs på om han kansje får tilbake følelsene når han ser meg? Eller om dette er noe som er helt utenkelig og jeg bare legge det fra meg. det sier de alle 1
Gjest Awzm me Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Han kunne vel i det minste ha ventet til han kom til Norge om tre uker - og tatt det ansikt til ansikt? Stakkars deg! Da hadde vel ts i hvert fall fått opp alle forventinger. Han ville jo snakke om hvorfor når han kommer hjem. Ts, kan hende følelsene har famlet litt siden dere ikke har sett hverandre på lenge, og at han tror at det å bli vant til savnet betyr at han ikke har følelser lenger, kanskje de blusser opp igjen når han ser deg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Han er verken homofil eller har truffet noen andre. Han bare ville rett og slett ikke være i ett forhold mer. Det jeg egentlig spør om, er om dere tror at dere er noen som helst sjangs på om han kansje får tilbake følelsene når han ser meg? Eller om dette er noe som er helt utenkelig og jeg bare legge det fra meg. Det svaret er det bare han som kan gi. Anonymous poster hash: 13cd3...3f8
lindasc Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2014 det står ikke men jeg går ut fra at det er det som er den sannsynlige grunnen Han hadde sagt det til meg om han hadde truffet noen andre! Så ærlig er han nok mot meg, at han ville ha sagt ifra. Jeg har også spurt han om det, og da sa han helt klart ifra at det var ikke det som var tilfelle.
lindasc Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2014 Da hadde vel ts i hvert fall fått opp alle forventinger. Han ville jo snakke om hvorfor når han kommer hjem. Ts, kan hende følelsene har famlet litt siden dere ikke har sett hverandre på lenge, og at han tror at det å bli vant til savnet betyr at han ikke har følelser lenger, kanskje de blusser opp igjen når han ser deg. Det er det jeg også håper på, siden vi ikke har vært med hverandre på over 3 mnd, og han sa senest for en mnd siden at han elsket meg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Da hadde vel ts i hvert fall fått opp alle forventinger. Han ville jo snakke om hvorfor når han kommer hjem. Ts, kan hende følelsene har famlet litt siden dere ikke har sett hverandre på lenge, og at han tror at det å bli vant til savnet betyr at han ikke har følelser lenger, kanskje de blusser opp igjen når han ser deg. Hvis han hadde tatt det når han kom hjem, så hadde hun jo, ansikt til ansikt, fått stilt alle spørsmålene hun nok brenner inne med nå. Synes det er feigt å gjøre slutt over telefon så lenge man har passert 16. Anonymous poster hash: 544b4...204
Gjest BettyBoop Skrevet 5. mars 2014 #14 Skrevet 5. mars 2014 Han hadde sagt det til meg om han hadde truffet noen andre! Så ærlig er han nok mot meg, at han ville ha sagt ifra. Jeg har også spurt han om det, og da sa han helt klart ifra at det var ikke det som var tilfelle. kanskje han ikke sier det for å skåne deg.
Gjest Awzm me Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hvis han hadde tatt det når han kom hjem, så hadde hun jo, ansikt til ansikt, fått stilt alle spørsmålene hun nok brenner inne med nå. Synes det er feigt å gjøre slutt over telefon så lenge man har passert 16. Anonymous poster hash: 544b4...204 Sant, men se for deg at han kommer hjem om tre uker, og ts har gjort klart alt av flytting og leilighet, faren har fikset jobb, og hun bare gleder seg til å dra til deres nye hjem, og så bare plumper han ut med nyheten. Nå får hun tid til å tenke, gjøre seg klart hvilke spm hun vil ha svar på, og få tid til å roe seg. Selv om det var slemt å faktisk ikke gi noen detaljer nå da, men hvordan skulle han gjort det slutt annet enn over tlf når han faktisk bor i New York da? Hadde vært slemt å skulle late som han fremdeles elsket henne og fortsatt å snakke om fremtiden med henne i tre uker til når han vet at han egentlig ikke vil, og vet at han kommer til å knuse drømmene hennes når han kommer hjem Endret 5. mars 2014 av Awzm me
Gjest BettyBoop Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Han var nå ikke slem. Han gråt og syntes det var leit iallefall..
lindasc Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2014 Jeg vurderer å dra ned til NY en uke nå, fordi jeg skal treffe noen venner osv, planen var å ikke snakke med han i det hele tatt også heller ta og snakke med han når han kommer hjem. Dette er noe jeg har planlagt lenge, men som jeg ikke har fått gjort pga jobb og diverese. Nå har jeg ledig tid, men blir det dumt av meg å reise når han ikke vil snakke med meg?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Han hadde sagt det til meg om han hadde truffet noen andre! Så ærlig er han nok mot meg, at han ville ha sagt ifra. Jeg har også spurt han om det, og da sa han helt klart ifra at det var ikke det som var tilfelle. han bryr seg vel fremdeles om deg da og hadde ikke ønska å såre deg. jeg har heller ikke fortalt min ex at jeg har møtt en annen selv om det er 5 mnd siden det ble slutt. Anonymous poster hash: aeb62...11d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 Jeg vurderer å dra ned til NY en uke nå, fordi jeg skal treffe noen venner osv, planen var å ikke snakke med han i det hele tatt også heller ta og snakke med han når han kommer hjem. Dette er noe jeg har planlagt lenge, men som jeg ikke har fått gjort pga jobb og diverese. Nå har jeg ledig tid, men blir det dumt av meg å reise når han ikke vil snakke med meg? hvrofor skulle det bli dumt av deg å reise? du reiser jo for å treffe venner i følge deg selv. det har da ingenting med han å gjøre. m,en ikke dra til NY i den tro om at du skal få prata eller ordna opp. respekter hans valg Anonymous poster hash: aeb62...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå