AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hvilken av disse typene kunne dere vært i et forhold med og hvorfor ikke? A) En naver B) En som bor på gutterommet og er over 23 år og ønsker å bo der en stund fremover C) En mann uten utdannelse og ambisjoner om det D) En som har lite nettverk og få venner E) En som er lite sporty F) En som er lav og/eller har liten tissefant. Anonymous poster hash: 186ab...36e
minister-mio Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 A og B kunne jeg nok ikke vært i et forhold med. De andre kunne jeg nok levd med om jeg elsket personen og han var snill.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 D og E kunne jeg levd med. Ingen av de andre. Anonymous poster hash: 5b69e...72e
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 C forutsatt at han har en jobb D er ok E såsant han ikke er sterkt overvektig F er ok så sant han ikke er dverg
SardintrollReturns Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Kunne glatt ha vært sammen med C og D. Resten, not so much.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Er introvert, ikke glad i sport og lav selv, så de tre siste. Anonymous poster hash: 8b23b...003
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Mennesker jeg ikke vil være sammen med: menneskene over meg! Anonymous poster hash: 9cd70...ba9 3
Nanami Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Hvilken av disse typene kunne dere vært i et forhold med og hvorfor ikke? A) En naver B) En som bor på gutterommet og er over 23 år og ønsker å bo der en stund fremover C) En mann uten utdannelse og ambisjoner om det D) En som har lite nettverk og få venner E) En som er lite sporty F) En som er lav og/eller har liten tissefant. Anonymous poster hash: 186ab...36e Kjæresten min har inntil nylig vært A, B, C og E D og F hadde ikke funket for meg. Og egentlig ikke delvis C. Uten utannelse går greit, men setter pris på en mann som har ambisjoner om å gjøre noe mer
Alina X Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 C og D. A hvis det er grunn for det,ikke bare fordi han ikke gidder å søke jobb,B hvis han feks gjør det fordi han er student/skal spare penger,E hvis det er sånn at han holder seg i nogenlunde god form. Den siste har jeg vært med,altså lav og liten penis og jeg sier ALDRI igjen. Faen for noen komplekser fyren hadde! Jeg var ca 15cm høyere og fikk ikke lov til å gå i høye hæler,måtte gå i veien sånn at han kunne gå på fortauet(!) og drev HELE TIDEN å spurte om penisen var bra nok. Ja det var den,liten er ok så lenge man kan bruke den.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 A: Mener du en som misbruker nav? Eller mener du en som får ytelser mens han leter etter jobb eller går på AAP f.eks? Jeg har sett hva det gjør med enkelte, å bare gå hjemme. Så jeg ville nok vurdert utifra hvordan hverdagen hans så ut, og hvilken holdning han hadde. En "naver" er uaktuelt, om du mener slik som jeg beskrev først. B: Spørs hvorfor han bor der. Hvis han har flyttet hjem for en periode av en eller annen god grunn ser jeg ikke nødvendigvis noe galt i det. Spørs hvordan foreldrene er og. C: Trenger absolutt ikke være problematisk. Man kan få seg en grei jobb uten! D: Har ikke et gedigent nettverk selv. Men det er viktig at han har sine egne greier, at han ikke er avhengig av meg, og ikke "stagnerer" pga. lite input og sosialt liv. E: Heller ikke problematisk. Men sånn passe aktiv og sunn bør han være. F: Han bør være litt høyere enn meg. Hva legger du i "liten"? Er vel ikke så mye som skal til for å please, sånn egentlig. Men litt str. bør det allikevel være synes jeg.. Anonymous poster hash: b2278...b37
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 A) En naver: Nei. B) En som bor på gutterommet og er over 23 år og ønsker å bo der en stund fremover: Bor med foreldrene og er over 23? Nei. C) En mann uten utdannelse og ambisjoner om det: Nei. D) En som har lite nettverk og få venner: Nei, venner er viktig selv om man er i forhold. E) En som er lite sporty: Ja. F) En som er lav og/eller har liten tissefant: Høyden plager meg ikke, kunne ikke vært sammen med en som ikke klarte å tilfredsstille meg seksuelt da sex er veldig viktig for meg i forhold. Anonymous poster hash: b1cf9...e15
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 A - Nei B - Nei C - Nei D - Tja. Trenger ikke ha stort nettverk, men sosiale egenskaper og noen gode venner er viktig. E - Tja. Trenger ikke trene mye men vil at han er i ok form. F - Ja. Gitt at det ikke er mikropenis er en mindre penis helt greit. Under middels hoyde er greit bare han ikke er veldig liten. Anonymous poster hash: 40b6d...063
FalconPunch Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Ansjosen Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 A) En naver - spørs på grunnen som noen over her skriver. Snakker vi om noen som syns det er "helt greit det", eller noen som er på vei et sted, aktivt søker jobb osv? Sistnevnt; helt greit, det kan skjære seg i alles liv.. B) En som bor på gutterommet og er over 23 år og ønsker å bo der en stund fremover - Så langt har jeg ikke blitt bestevenner med noen form for svigermor, og jeg er litt for gammel til at noen på 23 vil være attraktiv, så denne utgår C) En mann uten utdannelse og ambisjoner om det - har han en jobb han trives med? Så er det helt ok Klager han på at han ikke har nok penger/skulle tjent mer, men ikke er villig til å gjøre noe for å oppnå det, så er det nei,nei (men det handler jo om personlighet og ikke ambisjoner som sådann, og iallfall ikke om utdanning) D) En som har lite nettverk og få venner - ingen problem så lenge vedkommende ikke er et sosialt utskudd med null antenner. E) En som er lite sporty - hadde kanskje gått, litt usikker, jeg er ikke veldig sporty, men liker å være utendørs. F) En som er lav og/eller har liten tissefant. Ingen problem, så lenge han ikke er veldig tynn, da jeg er relativt utynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå