frøkengrapefrukt Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Hei! Jeg er på jakt etter små, enkle ting jeg kan gjøre for å glede mannen min i hverdagen. Noen tips?
Galactica Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Når han kommer hjem fra jobb, møt ham naken med en kald pils i hånda. Trenger ikke mer. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 En bj i ny og neAnonymous poster hash: 466e5...a26 1
brunsaus123 Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 3 stikkord for å gjøre en mann lykkelig *Biff *Øl *Naken Simple as that.
Cascade Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 En dag min kone kom hjem fra jobb for noe år siden, da var badekarret klart med duftende oljer og såpe, der var et serveringsbrett på tvers over kanten. Hun steg ned i badet, jeg gikk på kjøkkenet, rettet an middagen på tallerkner og vi spiste og drakk vin mens vi satt i badekarret. Det er noe man husker…..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 M Bland vann i badekaret og ha det klart når han kommer hjem fra jobb. Gi ham en øl å kose seg med i karet. Lag middag som han liker mens han bløter seg opp og vips ferdig servering når han er klar. Menn liker ofte biff eller viltgryte. Lykke til! [/quote Det er noe veldig usexy med en mann i badekar. Grøss.Anonymous poster hash: 31ee4...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Jeg syns det er noe veldig sexy med menn i badekar 😍😃Anonymous poster hash: 7070e...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå