Gå til innhold

Hvor får jeg tak i feminine klær som går inn på midjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner så og si ikke klær jeg liker i butikkene. Alt går rett ned og henger og slenger. Så jeg lurer på hvor man kan få tak i mer feminine, klassiske klær som er figurnære og går inn på midjen? Noen bra nettbutikker, kanskje? Bor ellers nærme Bergen og Stavanger hvor det er litt mer utvalg sikkert.

TS

Anonymous poster hash: 4e53a...0c4
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det varierer jo litt med hva som 'er i skuddet' den sesongen, men Sand shop-in-shop hos Mæhle i Stavanger.

Hos Høyer er det også en rimelig mulighet, samt hos Geddon Female på Kvadrat og hos Lindal Klær i Sandnes.

Og det var de jeg kunne komme på helt raskt i hodet her nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer jo litt med hva som 'er i skuddet' den sesongen, men Sand shop-in-shop hos Mæhle i Stavanger.

Hos Høyer er det også en rimelig mulighet, samt hos Geddon Female på Kvadrat og hos Lindal Klær i Sandnes.

Tusen takk! Da blir det en shoppinghelg i Stavanger snart ;)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som vet om noen nettbutikker i denne anledning?

TS

Skrevet

Jeg føler asos.com har meget godt utvalg i det meste av design. Kan forsøke der? Jeg liker prisene og gratis shipping gjør ikke vondt heller. Men det er jo fra utlandet, så tollen er jo stygg..

Skrevet

Synes at Oasis har kjempefine klær, spesielt kjoler, som gjerne er innsvinget i midjen og får frem timeglassfiguren :) Vet ikke hvor de har butikker ellers i landet, men bruker å hamstre når jeg er i Trondheim :) Anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

Takker for tips! Jeg har lenge lurt på hvor man får tak i slike klær, så skal absolutt sjekke de ut. Geddeon blir nok i dyreste laget, men skal sjekke ut Mæhle.

Jeg digger stilen til Claire Underwood i House of Cards og har så gjerne lyst til å finne klær i lignende stil med feminine og klassiske linjer. Men det er vanskelig å finne på de vanlige kjedeklesmerkene.

Skrevet

Jeg kom forresten på Mango plutselig. De har kanskje noen slike klær :)

• Liker 1
Skrevet

Både Mexx og InWear kan glimte til. Steder som fører Ricco Vero også. Mango synes jeg er variabelt, men finner noe der en gang i blant.

Rimelig jobbtøy kjøper jeg faktisk på H&M. Blyantskjørt, skjorter og smale kjoler. De har en Office Wear kolleksjon. Kvaliteten er ikke all verdens, men det duger en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...