Gå til innhold

Victorias secret-bikini

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dem? Lurer på om de er store i størrelsene eller ei?

Anonymous poster hash: d8558...f75
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

små i størrelsene. Så gå opp en hel str.

Skrevet

Små i str.

Skrevet

Små i str og mange har helt vanvittig med push up.

Trekantbikiniene jeg har bestilt er "stive" i stoffet. Altså de jeg kjøper i Norge beveger seg mer etter kroppen, men de fra VS ikke gjør det. Jeg liker de ikke.

Men de som er uten push-up er gode.

Skrevet

Liker ikke bikinitoppene. De underdelene med "rynkete" rumpe er supre!

Skrevet

Jeg bruker 75DD i Norge, og i VS sitt undertøy/bikini bruker jeg 34DD. Sitter som et skudd! :)

Skrevet

Hvis du er på utkikk etter bombshellbikini anbefaler jeg Lindex sin, fikk den her om dagen og den ga virkelig ett push :trene:

Skrevet (endret)

75 C i Norge 34C i VS bikinier. Synst ikke de er hverken små eller store i størrelsen, helt vanlig.

Beste bikiniene jeg har prøvd. Superfornøyd

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Har ikke erfaring med bikini fra VS, men har kjøpt en del undertøy der. Helt normale i størelsen :)

Skrevet

Bombshellbikiniene kan forresten ikke sammenlignes med bombshellbh'ene. Bh'ene blir way to much, bikiniene derimot er supre

Gjest gloria
Skrevet

synes heller ikke de er små i størrelsen... på nivå med hm sine.

Skrevet

Jeg synes de er små i str. Jeg måtte opp en str i alle fall.

Bestilte en bikinitopp med pus up men herregud det var da ikke måte på heller. Det var veldig mye push-up og det så bare rart ut på meg.

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg har ikke bikini derfra, men flere BH og truser. De er normale i størrelse, heller litt større enn f.eks HM. Fikk litt angst da en mann på 1,60 m med massiv make-up skulle måle meg da jeg var i NY sist... :) Han var virkelig iherdig, og jeg er nesten 1,80 m! Sær opplevelse i prøverommet... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...