outkast Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Flux er et program til mac og pc som gjør skjermen din gul. Dere vet når dere ikke blir trøtte om kvelden fordi lyset fra pc-skjermen lyser så blått og intenst? Dette programmet skal hindre at det skjer. Jeg tester det ut i skrivende stund, og jeg må si at det er mye mer behagelig for øynene allerede, i tillegg til at filmer og lignende ser bedre ut. Er det noen som har testet det ut over en lengre periode som vil dele erfaringer? Hvis du har lyst til å prøve det, kan det lastes ned på www.justgetflux.com. Det blir spennende å se om dette faktisk kan hjelpe til å forbedre søvnkvaliteten!
brunsaus123 Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Har brukt det i ca 2 år nå. Utrolig behagelig da øynene mine er litt overfølsomme for lys. Blir ikke så sliten i hodet av å sitte på pcen lenge som jeg gjorde før og søvnen er upåklagelig. 2
Doge Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Wow! Hvorfor har jeg ikke prøvd dette før nå? Det er jo helt fantastisk 1
Ragnarokr Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Har brukt det et halvt år selv :-) Har ikke merket noe på søvnen egentlig, men jeg får ikke like vondt i hodet og øynene mine slapper mye bedre av :-)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Bruker det både på mobil og pc. Den appen jeg har på mobilen er dessverre ikke automatisk som den jeg har på pcn, men jeg er flink til å huske å skru på filteret om kvelden. Anonymous poster hash: 9d187...5f4
outkast Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2014 Bruker det både på mobil og pc. Den appen jeg har på mobilen er dessverre ikke automatisk som den jeg har på pcn, men jeg er flink til å huske å skru på filteret om kvelden. Anonymous poster hash: 9d187...5f4 Har du måttet jailbreake mobilen din, eller finnes det en annen måte? Jeg har lyst på flux på iPhone også, men det at jeg må jailbreake stopper meg litt.
magicpie Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Da jeg leste overskriften trodde jeg at du snakket om slike fluortabletter man tar etter man har pusset tennene, de heter også Flux 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Kan man få det på ipad? Anonymous poster hash: 9e970...a84
magicpie Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Har mac, og har lastet ned programmet nå. Men hvor kan jeg endre innstillingene? Når jeg trykker på ikonet skjer det ingenting.. Edit: Ah, fant det ut nå.. Det legger seg som et ikon på den linja øverst på skjermen! Endret 6. mars 2014 av magicpie
Libertas Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Hvor laste ned? Googlet det, og det var så mange forskjellige sider som dukket opp.
outkast Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2014 Kan man få det på ipad?Anonymous poster hash: 9e970...a84 Det vil jeg tro, men er ganske sikker på at du må jailbreake den. Har mac, og har lastet ned programmet nå. Men hvor kan jeg endre innstillingene? Når jeg trykker på ikonet skjer det ingenting.. Edit: Ah, fant det ut nå.. Det legger seg som et ikon på den linja øverst på skjermen! Jepp! Og så snart det begynner å bli mørkt vil den inntreffe. Man kan også stille inn hvor gul man vil at skjermen skal være, men jeg liker å bare ha det på "custom". Hvor laste ned? Googlet det, og det var så mange forskjellige sider som dukket opp. www.justgetflux.com, som nevnt i HI
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Har du måttet jailbreake mobilen din, eller finnes det en annen måte? Jeg har lyst på flux på iPhone også, men det at jeg må jailbreake stopper meg litt. Nei jeg lastet bare ned en app? Har Samsung Galaxy. Appen heter bluelight filter. Ikke sikkert den fungerer like bra som Flux på pc, men jeg synes ihvertfall at den virker. Fjerner mye skarpt lys. Anonymous poster hash: 9d187...5f4
outkast Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2014 Nei jeg lastet bare ned en app? Har Samsung Galaxy. Appen heter bluelight filter. Ikke sikkert den fungerer like bra som Flux på pc, men jeg synes ihvertfall at den virker. Fjerner mye skarpt lys. Anonymous poster hash: 9d187...5f4 Åja, jeg har iPhone og finner ikke denne appen i appstore. Jeg prøver å lete etter alternativer, men de jeg har funnet til nå har ikke vært noe bra. Noen som vet om et bra alternativ til flux på iPhone?
Gjest Tassen10 Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Åja, jeg har iPhone og finner ikke denne appen i appstore. Jeg prøver å lete etter alternativer, men de jeg har funnet til nå har ikke vært noe bra. Noen som vet om et bra alternativ til flux på iPhone? Bumper denne....
Gjest Emera Skrevet 14. februar 2015 #16 Skrevet 14. februar 2015 Oi, dette var utrolig behagelig! Jeg blir faktisk litt trøtt. Takk for link!
Kragebein Skrevet 14. februar 2015 #17 Skrevet 14. februar 2015 Bare husk å deaktivere det før dere begynner med fargesensitivt arbeid på pc-en... Har selv gått på et par smeller etter å ha brukt timer på å redigere bilder. Ellers er det genialt
outkast Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2015 Åja, jeg har iPhone og finner ikke denne appen i appstore. Jeg prøver å lete etter alternativer, men de jeg har funnet til nå har ikke vært noe bra. Noen som vet om et bra alternativ til flux på iPhone? Litt sår lesning at jeg for 1 år siden brukte mobilen mye mer enn jeg gjør nå. Nå kan jeg ikke ta på mobilen uten å begynne å gråte. har en dårlig periode og den kommer nok aldri til å gå over tror ejg
Gjest Emera Skrevet 14. februar 2015 #19 Skrevet 14. februar 2015 Bare husk å deaktivere det før dere begynner med fargesensitivt arbeid på pc-en... Har selv gått på et par smeller etter å ha brukt timer på å redigere bilder. Ellers er det genialt Takk for tips!
AndreasBR Skrevet 14. februar 2015 #20 Skrevet 14. februar 2015 Flux er et program til mac og pc som En mac er en pc... Mener du program til osx og windows?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå