AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har funnet ut at jeg ganske enkelt ikke gidder å legge noe innsats i å finne meg en kjæreste..heller ikke for å få meg et ligg - jeg har ikke hatt sex på over ett år.. Har hatt flere lange forhold, og noen korte.. har også vært gjennom perioden hvor det nærmeste er noen nye hver helg. Nå er jeg i fast jobb, som jeg trives veldig godt med. Trener, og henger med venner. Reiser til en annen by, enten i Norge eller utlandet, minst to ganger i mnd. (noen ganger reiser jeg hver helg). Bruker litt tid på frivillighetsarbeid, og leser bok på kafe. Men når jeg er med venner på byen, så gidder jeg ganske enkelt å forsøke å flørte med noen, eller la noen flørte med meg. Hender jeg har tatt taxi sammen med noen hjem, men da lar jeg de bare gå ut av taxien før meg før jeg kjører av gårde.. Når jeg møter noen jeg synes er kjekke på andre sosiale aktiviteter snakker jeg mye med de, men jeg.. tror nesten jeg prøver å unngå at det skal bli noe mer enn trivelig. Hva skjer? Har jeg blitt a-seksuell? Noen andre som har det sann? Det hadde vært veldig fint å hatt noen å dele ting med.. men jeg orker ikke noe needy greier som ikke klarer seg uten meg. Anonymous poster hash: a64df...e62
Gjest constance90 Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har funnet ut at jeg ganske enkelt ikke gidder å legge noe innsats i å finne meg en kjæreste..heller ikke for å få meg et ligg - jeg har ikke hatt sex på over ett år.. Har hatt flere lange forhold, og noen korte.. har også vært gjennom perioden hvor det nærmeste er noen nye hver helg. Nå er jeg i fast jobb, som jeg trives veldig godt med. Trener, og henger med venner. Reiser til en annen by, enten i Norge eller utlandet, minst to ganger i mnd. (noen ganger reiser jeg hver helg). Bruker litt tid på frivillighetsarbeid, og leser bok på kafe. Men når jeg er med venner på byen, så gidder jeg ganske enkelt å forsøke å flørte med noen, eller la noen flørte med meg. Hender jeg har tatt taxi sammen med noen hjem, men da lar jeg de bare gå ut av taxien før meg før jeg kjører av gårde.. Når jeg møter noen jeg synes er kjekke på andre sosiale aktiviteter snakker jeg mye med de, men jeg.. tror nesten jeg prøver å unngå at det skal bli noe mer enn trivelig. Hva skjer? Har jeg blitt a-seksuell? Noen andre som har det sann? Det hadde vært veldig fint å hatt noen å dele ting med.. men jeg orker ikke noe needy greier som ikke klarer seg uten meg. Anonymous poster hash: a64df...e62 Tror bare du har havnet i en livsstil som du trives med. du er uavhenig, fri og lever ditt liv. Høres herlig ut! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 TS: Bortsett fra et par smådetaljer kunne det der vært meg. Anonymous poster hash: 5848e...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå