AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Er det flere enn meg som blir SKIKKELIG sulten dagene før mensen? Jeg får ikke alltid et ekstremt søtsug, men jeg blir bare så sulten! De dagene kan jeg lett spise 2500 kcal og likevel ikke føle meg mett, og jeg får like dårlig samvittighet hver gang. Er snakk om 2-3 dager, noen ganger en hel uke! Jeg trener moderat 3-5 ganger i uken, og er stort sett flink ellers, men disse dagene før mensen sprekker jeg skikkelig. Er det noe jeg kan gjøre for å ikke ha det slik? Vil jeg legge på meg mye i lengden om jeg fortsetter? Anonymous poster hash: 04b91...1f5
Gjest Runforit Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Er det flere enn meg som blir SKIKKELIG sulten dagene før mensen? Jeg får ikke alltid et ekstremt søtsug, men jeg blir bare så sulten! De dagene kan jeg lett spise 2500 kcal og likevel ikke føle meg mett, og jeg får like dårlig samvittighet hver gang. Er snakk om 2-3 dager, noen ganger en hel uke!Jeg trener moderat 3-5 ganger i uken, og er stort sett flink ellers, men disse dagene før mensen sprekker jeg skikkelig. Er det noe jeg kan gjøre for å ikke ha det slik? Vil jeg legge på meg mye i lengden om jeg fortsetter? Anonymous poster hash: 04b91...1f5 Kommer an på hvordan resten av uka ser ut. Men om du har holdt på sånn lenge og ikke har gått opp så vil jeg tro du totalt sett spiser til å vedlikeholde vekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå