Gå til innhold

Mobbet for gravidmagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsa Pataky ble slaktet av "motepolitiet" etter Oscar-utdelingen med referanser til at hun bare så "tjukk" ut.

http://www.kjendis.no/2014/03/05/kjendis/oscar/film/hollywood/elsa_pataky/32148282/

Bare jeg som syntes hun var flott? Hun er veldig pen, og dersom man er såpass langt på vei er det grenser for hvor mye man kan "gjemme bort" magen. Er jo ikke alltid lett å kle seg til galla som hoygravid.

Anonymous poster hash: 6249a...839
Videoannonse
Annonse
Gjest Hyssingen
Skrevet

er enig med politiet i dette tilfellet altså. Det er så sykt mange fine kjoler man kan fremheve en gravid mage med, hun valgte virkelig ikke en av dem.

• Liker 13
Skrevet

Jeg synes hun så pen ut jeg, og du ser jo at hun er gravid og ikke tjukk!
MEN...Kjolen kunne lett vært gjort så magen strutet litt mer enn å "henge". Synes liksom det så litt rart ut, men tjukk? Nei.

• Liker 4
Skrevet

Hun er bare 4 måneder på vei? Lurer på hvor stor den magen blir:)

• Liker 1
Skrevet

Hun er utrolig flott, og klart hun har stor mage der hun er gravid med tvillinger. Men jeg er nok også enig i at kjolen hun hadde valgt ikke var den mest flatterende. Man ser jo at det er en gravidmage og ikke ølmage, men jeg syns ikke magen kom så pent frem i den kjolen. Tror det er strikken under magen som ødelegger.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke gravidmagen som ble mobbet, men antrekket. Utrolig lite flatterende.

Anonymous poster hash: 63728...122
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke gravidmagen som ble mobbet, men antrekket. Utrolig lite flatterende.

Jeg mente selvsagt kritisert, ikke mobbet.

• Liker 1
Skrevet

Hun ser jo kjempebra ut. Hun bommet bare på kjolen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gresselig stygg kjole.

Anonymous poster hash: da267...b02
  • Liker 2
Skrevet

Den kjolen hun hadde på seg var jo grusom! Finnes mange kjoler som kunne fremhevet magen, men kjolen hun valgte var definitivt ikke en av dem.

• Liker 5
Skrevet

Det ble annonsert for 4mnd siden

Kjolen er veldig uhelldig, ikke fint i det heletatt.

• Liker 3
Skrevet

Kjolen burde gått inn under puppene slik at pupper og mage ble adskilt. Det der var jo bare grusomt.

• Liker 8
Skrevet

Det ble annonsert for 4mnd siden

Kjolen er veldig uhelldig, ikke fint i det heletatt.

Hva mener du? Det står at hun har termin i august?

Skrevet

Hvor da? Står ikke i artikkelen som det er linket til i HI, der står det bare at de blir foreldre snart. Har lest i andre artikler at hun har termin til våren, så det er nok ganske snart.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg mener er det jeg skrev. Det ble annonsert i November at de ventet barn. Hadde hun vært 4mnd på vei, så hadde hun annonsert det i 1mnd og sjansen for det er ekstrem liten...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det står at hun venter tvillinger, så det er da ikke så rart at magen er ganske stor.

Anonymous poster hash: 26f0c...7a2
AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg kan se, så har det ikke blitt sagt at hun er tjukk - men at kjolen får henne til å se tjukkere ut enn det hun egentlig er. Noe jeg forsåvidt er enig i, synes ikke den var så kledelig.

Anonymous poster hash: ce737...5ff

• Liker 1
Skrevet

Hvor da? Står ikke i artikkelen som det er linket til i HI, der står det bare at de blir foreldre snart. Har lest i andre artikler at hun har termin til våren, så det er nok ganske snart.

Ja finner det ikke igjen selv, var helt sikker på jeg leste det igår. Hehe, sikkert jeg som surrer.

AnonymBruker
Skrevet

Det står under bildet av henne og mannen at de venter tvillinger i august. Kan jo være at magen ser større ut enn den er pga kjolen, selv med tvillinger er den magen ganske stor til å ha termin i august

Anonymous poster hash: 0130a...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Tvillinger :)

Anonymous poster hash: 6249a...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...