Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av eksene til kjæresten min har fullstendig satt seg på netthinnen. Det var en han var veldig betatt av men hun følte det ikke like sterkt som han og dermed kom "forholdet" seg aldri videre. Til slutt brøt han med henne. Han har sagt at det tok han en stund å komme over henne, men at han nå aldri kunne falt for henne igjen og at han er helt ferdig med henne. Og jeg tror på han og tviler ikke på at det er meg han vil være sammen med osv, føler ingen sjalusi lenger i den forstand.

Problemet mitt er at jeg har blitt veldig opphengt i henne og tenker unaturlig mye på henne. Hun er en vakker jente med et særpreg som i mine øyne gjør henne så spesiell, hun har den utdannelsen som jeg skulle ønske jeg selv hadde, og utifra det jeg har hørt så virker det som hun har levd/lever det livet som jeg selv drømte om når jeg var yngre. Av og til sniker jeg meg til å se på Facebook siden hennes og jeg får nesten en magisk følelse når jeg ser bilder av henne. Dette har pågått alt for lenge nå og jeg ønsker å bli "fri" fra henne. Det kan umulig være normalt å ha slike følelser, og hvorfor har jeg dem? Er det noen som har opplevd det samme?

Det skal sies at jeg har hatt vanskelige perioder i livet mitt, og at jeg fortsatt kan synes det er tungt/bittert å tenke på fortiden innimellom. Men jeg har det mye bedre nå, ting har fallt litt mer på plass litt etter litt, så derfor synes jeg det er rart at jeg fortsetter å "dyrke" henne så mye.

Håper noen kan gi meg råd så jeg klarer å komme meg videre og fokusere på mitt eget liv.

Anonymous poster hash: 57f8a...860

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper det går over etter en stund! Ta tiden til hjelp

Anonymous poster hash: 6b871...fba
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det, men jeg er i motsatt situasjon. Jeg er exen som ser for meg nye dama til min ex ha sex med han. Konstant. Jeg ser for meg at hun suger exen min og spytter spermen i trynet mitt.. Hvor sjukt er ikke det? Jeg skal ta antidepressiva da det skal hjelpe mot slike tvangstanker. Jeg er flink til å holde meg unna facebooken til exen og nye dama, kanskje du burde la vær også?

Anonymous poster hash: b41be...021
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke stolte på at typen var over eksen han ble dumpet av. Etter laang tid angret jeg, og innså at jeg kunne stole på han.

Mens vi var sammen, tenkte jeg mye på henne. Han fortalte mer enn jeg egentlig ønsket å vite om forholdet deres, og den infoen kunne ikke bare viskes bort.

Jeg begynte å tenke på hvordan det var for meg da jeg ble dumpet en gang. Jeg var trist en stund.. Men så følte jeg at det var til det beste, og ble etter hvert interessert i nye.

Blir man dumpa, går man jo ikke rundt og savner, tenker på hvordan det kunne blitt osv. resten av livet...

Jeg ville prøvd å holde denne sjalusien skjult for han. Og fokusert på nå, og dere. Laget nye minner.. Vært en super dame for han..

Anonymous poster hash: 92951...be2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...