Twisted_me Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Og hvilken var dere mest fornøyd med? Jeg har hatt: Golden Retriver Cavalier King Charles Spaniel x 2 Cocker Spaniel Engelsk Springer Spaniel (min nåværende) Jeg har jo selfølgelig vært like glad i alle hundene mine, men det er den jeg har nå som jeg føler passer kravene og livssituasjonen min best Endret 5. mars 2014 av Twisted_me 1
kameliablomst Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Golden Retriver og Cavalier King Charles Spaniel. Mest fornøyd med Golden. :-)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Labrador, Leonberger og Bearded Collie. Savner leonbergeren intenst. Anonymous poster hash: 593cb...b02
Shira Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Labrador, Leonberger og Bearded Collie. Savner leonbergeren intenst. Anonymous poster hash: 593cb...b02 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Hva var så morsomt med det? Bearded Collie: Anonymous poster hash: 593cb...b02 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Hva var så morsomt med det? Bearded Collie: Anonymous poster hash: 593cb...b02 Oj er det en rase, trodde det var autocorrecturen som gjorde om border til Bearded Anonymous poster hash: 19484...b12 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Bouvier Des Flandres Har man hatt det vil man aldri ha noe annet! Anonymous poster hash: a8f13...d8e 1
Sapientia Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Kun en rase som har vært/er mine hunder: Siberian Husky men har bodd flere år med en Schäfer (en studievenninne sin) og har hatt en god del med andre schäfere å gjøre også.
Querido Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har hatt en bruksschäfer, en dachs og eier nå en blanding av Border Collie/Gordon Setter. Den jeg har nå er det som nok passer meg best. Ellers har vi hatt mange, drevet med kennel og oppdrett siden jeg var liten. Kan nevne noen av rasene jeg har vokst opp med, og hatt mye med å gjøre i barndommen/tenårene. Finsk Støver Jämthund Grand Danois Basset Silky Terrier Bichon Frisè Sibirsk Husky Må legge til at dette er hunder jeg har vokst opp med, ikke eid helt selv. Jeg har ikke merket meg at jeg savner noen av rasene noe særlig, Basseten er den rasen jeg savner mest av disse. Men Finsk Støver og GD står også høyt på lista av hunder jeg gjerne skulle hatt igjen. Dette var rolige hunder som var med på det meste. Basseten var nok min absolutte favoritt, han kom fra et hjem som ikke var så bra, gikk fra å være livredd til å elske alle som bare så på han. GD'en og Støverne var også fantastiske hunder, snille som dagen var lang, rolig og gode hunder. Hadde en del støvere, og jevnt over var dette en fantastisk rase! Rolig om de fikk den mosjonen de skulle ha, og fikk brukt hjernen sin. Gikk mye blodspor med dem! Når vi kom hjem igjen, var de de største kosegrisene på jordas overflate. Ah, jeg har absolutt elsket å vokse opp i en dyregal familie. Både menneskene og dyrene har hatt det godt! Jeg må legge til at småhundene ikke er noe jeg egentlig savner(savner selvfølgelig individene, men kunne ikke hatt rasene igjen). Har merket meg at jeg, personlig, best liker hunder med litt størrelse på! Min neste hund er jeg litt usikker på hvilken rase jeg vil ha, men har sett på Bearded Collie, og synes det virker som flotte hunder!
Libertas Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Vokst opp med 5 forskjellige blandingshunder, hvor den ene var min. Senere år har mamma hatt en renrase, keeshond. Og samboer hadde en blanding av pitbull/dobberman, som jeg var så heldig å få ha med å gjøre det siste leve året dens. Den beste hunden ut av disse, og som jeg kan tenke meg igjen er pitbull. Fantastisk herlig hund. Bare håper at jeg er så heldig å få en slik renraset, og ikke blanding. Ja, jeg skal flytte til Sverige! 1
Querido Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Pitbull er vel ikke akkurat renraset :-) Er vel ikke anerkjent i FCI som jeg har hørt ihvertfall :-) Men ja, er absolutt flotte hunder! 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Pitbull er vel ikke akkurat renraset :-) Er vel ikke anerkjent i FCI som jeg har hørt ihvertfall :-) Men ja, er absolutt flotte hunder! American Pit Bull Terrier er godkjent i UKC. Kalles pitbull for short. Anonymous poster hash: 8acb3...a79 3
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Hjemme hos mor: Rottweiler, Dobermann og St. Bernhard. Selv hatt St. Bernhard. Bouvier Des Flandres Har man hatt det vil man aldri ha noe annet! bouvierdes_flandres_0006_phototheque.jpg Anonymous poster hash: a8f13...d8e Traff en for første gang på tirsdagskvelden. Han var diger, glad og herlig. Absolutt noe å sjekke nøyere neste gang jeg skal ha hund.
Gjest pærecider Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 Labrador, buhund, grå elghund og manchester terrier, det er de jeg vokste opp med. Har en engelsk toy terrier og italiensk mynde nå. Er utrolig glad i Myndefrøkna, men rasemessig foretrekker jeg engelsk toy terrier eller manchesteren.
Skywalker Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Alaskan malamute, siberian husky, akita, american akita, norsk buhund, blanding alaskan/sib.husky, blanding schæfer/buhund. Flotte hunder alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå